Over de organisatie
Onze klant behartigt
de belangen van de werkgevers in het sociaal overleg en organiseert de
havenarbeid van A tot Z. Dat doen ze op het vlak van personeelsbeheer, opleiding,
veiligheid, uitrusting en medische hulpverlening. Vanuit hun verschillende
vestigingen in het havengebied zorgen zo’n 200 medewerkers elke dag dat onze
bedrijven en havenarbeiders de beste dienstverlening krijgen.
Jouw nieuwe functie
- Je zet je elke dag
samen met het team in om de verdeling van de nodige veiligheidsuitrusting zo
efficiënt mogelijk te laten verlopen.
- Je bent het eerste
aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en collega’s.
- Je zorgt ervoor dat
het laden en lossen van bestellingen vlot verloopt.
- Je informeert zowel
interne als externe partners over orders, leveringen en retours.
- Je staat in voor de
dagelijkse orderverwerking.
- Je weet om te gaan met
klachten en lost deze met de juiste partijen op.
- Je doet de
administratieve verwerking van werkopdrachten in het ERP-systeem.
- Je signaleert
problemen bij tekorten in de voorraad.
- Je volgt samen met de
verantwoordelijke de volledige stock op.
- Je vervult andere
administratieve werkzaamheden.
- Je zet je mee in voor
de bedeling van goederen aan de balie.
Jouw profiel
- Je hebt een
professioneel werk- en denkniveau.
- Je hebt bij voorkeur
een eerdere ervaring binnen de logistieke sector.
- Kennis van
persoonlijke beschermingsmiddelen is een dubbele plus.
- Je bent indien nodig
bereid om te werken met flexibele werkuren.
- Je kan de juiste
prioriteiten stellen en neemt graag initiatief.
- Je bent
stressbestendig.
- Een basiskennis van
facturatie is een pluspunt.
- Je bent sociaal en
werkt graag samen in teamverband.
- Je hebt een
respectvolle houding naar klanten en leveranciers toe.
- Je kan goed
communiceren in de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als
schriftelijk. Frans is mooi meegenomen.
- Je bent
organisatorisch sterk en werkt gestructureerd.
- Je kan vlot overweg
met de courante computerapplicaties (MS Office) en kan snel de bedrijfsgebonden
applicaties eigen maken.
- Je hebt een rijbewijs
B.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je
een boeiende en uitdagende functie aan, binnen een leuk team. In de Antwerpse
haven kom je terecht in een unieke, dynamische en steeds groeiende
werkomgeving. Ze voorzien een aantrekkelijk salaris aangevuld met verschillende
extralegale voordelen.
Solliciteer op deze vacature
Ben jij de customer
service medewerker die wij zoeken? Aarzel niet een solliciteer via onderstaande
knop, neem contact op met Sam Peeters op het nummer 03 202 79 79 of stuur een
mail naar Sam.Peeters@hays.com.
#LI-DNI