Je nieuwe functie
Als Office Manager vorm je het eerste aanspreekpunt voor klanten zowel via telefoon, mail als een fysieke verwelkoming. Daarnaast verzorg je de algemene communicatie en beheer je de sociale media, waarbij je af en toe posts maakt en de website up to date houdt. Veder ondersteun je jouw collega van boekhouding met de facturatie. Tot slot, help je mee in de organisatie van klanten -en teamevenementen.
Jouw profiel
Voor deze job zoekt Hays Zaventem naar een kandidaat die vlot kan communiceren in het Nederlands en het Frans. Je beschikt over een Bachelordiploma en bij voorkeur kan je een eerste relevante werkervaring voorleggen. Verder ben je naast administratief en nauwkeurig ook sterk organisatorisch ingesteld waardoor je alles nauwkeurig opvolgt. Je kan zelfstandig werken en neemt zelf initiatieven om processen te verbeteren.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt een aantrekkelijke verloning aan met extralegale voordelen aan:
Je ontvangt bij opstart onmiddellijk een vast contract en kan genieten van flexibele werkuren. Dit betreft een deeltijdse tewerkstelling van maximum 3 dagen/ week die in te vullen zijn en in volle of halve dagen.
Over de organisatie
Onze klant, gelegen in Strombeek-Bever, is actief in de vastgoed. Je komt in een dynamische en moderne werkomgeving terecht met passie voor de sector.
De volgende stap
Interesse in deze gevarieerde en administratieve job met veel ruimte voor initiatief? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest Hays Zaventem
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden
Téléphone: 022066842
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217