Als administratief medewerker vastgoed ondersteun je de zaakvoerder in allerlei administratieve zaken waarbij je terechtkomt in een zeer familiaal vastgoedbedrijf.
Jouw nieuwe bedrijf
Deze KMO is actief in de vastgoedsector. Er heerst een zeer familiale en goede sfeer, waar je veel verantwoordelijkheden krijgt en waar vele mogelijkheden zijn naar jouw kwaliteiten. Ze zijn actief in de vastgoedsector.
Jouw nieuwe rol
Als administratief medewerker vastgoed sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verhuur en verkoop waarbij je instaat voor de opvolging en input van gegevens en de afhandeling van dossiers. Daarnaast sta je in voor de facturatie en ondersteun je bij de planning. Als administratief medewerker ga je soms ter plaatse i.v.m. de verhuur van bepaalde panden en maak je plaatsbeschrijvingen op. Je werkt echt allround administratief ondersteunend voor de makelaars en het administratieve team.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Need to have:
• Nederlandstalig
• Je werkt nauwkeurig en brengt orde in de chaos
• Je bent communicatief
Nice to have:
• Eerste ervaring binnen vastgoed
Wat krijg je hiervoor terug?
Deze opportuniteit als allround administratief medewerker vastgoed biedt jou volgende voordelen:
· Competitieve verloning op basis van ervaring
· Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques
· Flexibel uurrooster + thuiswerk
Solliciteer snel voor deze functie
Zie je jezelf al aan de slag gaan als administratief medewerker vastgoed te Gent? Solliciteer dan nog vandaag online. Voor meer informatie kan je terecht bij Julie Stofferis op het nummer 09 269 25 42. Een overzicht van al onze vacatures kan je terugvinden op hays.be
Téléphone: 092692542
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217