JUNIOR OFFICE & HR ASSISTANT

Diegem – Office Assistant – Nederlands, Engels en Frans – Juridische sector - 1103243

Over de organisatie

Onze klant is een sterk groeiend bedrijf uit Diegem actief in de juridische sector Je komt als Office Assistant terecht in een moderne werkomgeving waarbij je wekelijks 39 uren werkt waardoor je jaarlijks 6 adv-dagen hebt. De werkuren zijn flexibel en je kan starten tussen 7u-10u. Na een uitgebreide opleiding zijn er ook 2 dagen thuiswerk mogelijk. Het kantoor ligt vlak bij het station van Diegem waardoor zij ook goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.


Jouw nieuwe functie

Als Office Assistant voer je een uitgebreide administratieve job uit waarbij de verschillende departementen ondersteunt.

Je ondersteunt de HR-manager met administratieve taken (zoals verlofaanvragen in orde brengen, ziektebriefjes behandelen, …) en ondersteunt hun bij rekruteringen door eerste screenings uit te voeren en sollicitanten in te plannen. Daarnaast help je ook de finance afdeling met de facturatie en opvolging van betalingen. Bovendien ondersteun je marketing met interne & externe communicaties, waarbij je ook de website update en social media beheert. Tenslotte combineer je dit met de klassieke management assistant taken waarbij je ingezet zal worden voor het organiseren van meetings, boeken van reizen, beheer van de facilities, bestellen van kantoormateriaal, enzovoort.

Jouw profiel

Voor deze job als Office Assistant is Hays op zoek naar iemand die

  • vlot communiceert in het Nederlands en Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis Frans.

  • bij voorkeur een eerste werkervaring kan voorleggen als office assistant, management assistant of personal assistant.

  • Gemotiveerde schoolverlaters met een Bachelordiploma (vb: Office Management) komen ook in aanmerking

  • Administratief sterk is en door een goed timemanagement zichzelf goed kan organiseren.

  • Je bent leergierig en kan goed communiceren met verschillende partijen.

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Office Assistant kan onze klant uit Diegem een snelle opstart aanbieden met:

  • Een aantrekkelijk salarispakket dat overeenkomt met jouw ervaring

  • maaltijdcheques van 8 euro per dag

  • netto onkostenvergoeding: 75 euro per maand

  • Laptop

  • Ecocheques + sport- en cultuurcheques

  • Openbaar vervoer 100% terugbetaald

    Vanaf het vast contract komen er nog andere extralegale voordelen bij:

  • groepsverzekering

  • hospitalisatieverzekering

  • GSM met abonnement

  • Na 2 jaar de mogelijkheid tot een bedrijfswagen en tankkaart

    Solliciteer direct op deze vacature
    Heb je interesse in deze job als Office Assistant voor een bekend bedrijf uit Diegem in de juridische sector? Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem via 02/709.84.38

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Legal Practice
Lieu
Diegem
Spécialité
Office management
Salaire
Aantrekkelijke verloning
Réf. :
1103243

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Diegem
Hays Diegem,, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à JUNIOR OFFICE & HR ASSISTANT

  • HR Assistant

    Diegem | HR Assistent | HR Administratie| FT - Tijdelijk| ID 1102813
    Diegem€2400-€3000, maaltijdcheques
  • Payroll Officer

    Diegem | Payroll Officer | Hybride werkregeling | 1103047
    DiegemCompetitief, aantrekkelijk salarispakket
  • Management Assistant - HR sector

    Sint-Agatha-Berchem | Management Assistant | HR-sector | Groot bedrijf | NL-FR | 29 vakantiedagen | 1102969
    Sint-Agatha-Berchem€2800-€4000 + volledig pakket voordelen en telework
  • HR-Officer

    Neder-Over-Heembeek | HR- Officer | Gevarieerde taken | Vast contract | 1101161
    Neder-over-Heembeek€2500-€2800
  • PAYROLL SPECIALIST FAMILIAAL BEDRIJF

    Lier | Payroll specialist | Familiaal bedrijf | Vast contract | FT | Flexibele uren
    Lier€2500-€3500 + voordelen