Office Manager

Kortrijk | Dienstverlening | Aantrekkelijke verloning | 32 verlofdagen | 1103279

Over de organisatie

Je komt terecht in een stabiele dynamische omgeving in volle groei. Deze speler binnen de dienstverlenende sector staat gekend voor zijn open bedrijfscultuur en positieve werksfeer. Jouw stem en betrokkenheid staat centraal. Je komt er terecht in een ultramodern en ergonomisch kantoor met een gezellige koffiehoek, standing desks, fietsdesks, ... Daarnaast mag je rekenen op een goede onboarding, zodat je met alle nodige informatie kan opstarten binnen jouw functie.

Jouw nieuwe functie

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het professionaliseren en coördineren van vier pijlers:

Projectsupport en back office
  • Je stuurt een team aan van twee personen die naar de toekomst zal groeien.
  • Je volgt nauwkeurig prospecten en projecten op.
  • Je maakt offertes op.
  • Je analyseert de administratieve processen en bespreekt optimalisaties met het kernteam. Daarna voer je deze optimalisaties door.
  • Je wordt nauw betrokken bij het inplannen van consultants.
  • Je springt in als back-up.

Coördineren van digitalisering en automatisering
  • Je neemt een coördinerende rol op bij de digitalisering en automatisering in het bedrijf. Je werkt hiervoor nauw samen met een externe IT-partner. Bijvoorbeeld: verbeteringsproject van hun huidig ERP/CRM systeem.
  • Je verzamelt input vanuit de business bij problemen en communiceert dit door naar de externe partner.

Fleet & Facility
  • Fleet: hun vergroeningsproject is rond, maar dit vraagt een goede opvolging. Zo beantwoord je vragen van collega’s, plan je afspraken in bij de garages, ...
  • Facility: Je zorgt ervoor dat de kantoren goed onderhoud worden en er een vlotte werking is. Dit gaat van het opvolgen van techniekers en het poetsteam tot het opvolgen van hun verwarmingsinstallatie via een programma.
  • Je begeleidt de preventieadviseur en management assistent bij bepaalde projecten.

Sociale media
  • Zijn momenteel bezig met hun Employer Branding die door een freelancer wordt opgenomen.
  • Je zorgt ervoor dat de communicatieplanning gevolgd wordt en de content op tijd aangeleverd wordt.
  • Je beheert samen de communicatiekanalen.


Jouw profiel

  • Je beschikt over Bachelor-of Masterdiploma.
  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring binnen een gelijkaardige functie als Office Manager, Back Office Manager, Rechterhand zaakvoerder, Customer Service Manager, Business Manager, Coördinerende rol, ...
  • Je hebt affiniteit of ervaring met 3 van de 4 bovenstaande pijlers.
  • Talenkennis: Nederlands & Engels.
  • IT-kennis: Je bent IT minded ingesteld en bent leergierig ingesteld om verbeteringsprojecten op te starten omtrent digitalisering/automatisering. Je bent geen IT’er, maar neemt eerder een coördinerende rol op als aanspreekpunt tussen de externe IT-partner en de business.
  • Je bent analytisch, assertief, kritisch, procesmatig,...
  • Je hecht een groot belang aan een goede service, aangezien je terechtkomt in een dienstverlenend bedrijf.


De arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een bedrijf met een aangename en collegiale sfeer. Onze klant biedt jou
  • Een grondige opleiding bij opstart,
  • 12 ADV dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen,
  • Een aantrekkelijk loonpakket,
  • Maaltijdcheques,
  • Ecocheques,
  • Groepsverzekering,
  • Hospitalisatieverzekering,
  • Onkostenvergoeding,
  • Een vast contract.


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als Office Manager regio Kortrijk? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Chloë Moreels via 056 23 05 81. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Business or Management Consultancy
Lieu
Kortrijk
Spécialité
Office management
Salaire
Aantrekkelijk loonpakket
Réf. :
1103279

Contacter un consultant

Contactez Chloe Moreels, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Kortrijk
Hays Kortrijk, Brugsesteenweg 255

Téléphone: 056230581

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office Manager

  • Facility verantwoordelijke

    Verantwoordelijk voor grote site | Kantoorgebouwen, productiehallen, magazijn en showroom | Ref. 1103204
    RoeselareAfhankelijk van profiel
  • FACILITY COÖRDINATOR

    Regio Gent | Technische affiniteit vereist | Planning, organisatie & coördinatie werven
    GentAfhankelijk van profiel
  • Technical Facility Coördinator

    Erpe-mere | facility | real-estate | energie & duurzaamheid | technisch | net afgestudeerd | 1102819
    Erpe-MereMarktconform loon + voordelen
  • Administrator

    Deurne | Administrator | Mooie verloning | Logistiek | 1102289
    Deurne (Antwerp)€2500-€3500 met extralegale voordelen
  • CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE A-Z

    Machelen | Customer Service Representative | International company | Chemical sector | 1103062
    Machelenpermanent contract - attractive salary