Office Assistant

Vorst | Office Assistant | NL/FR | Sportsector | Vast contract | 1103288
Je nieuwe functie

Als Office Assistant help jij mee om de vlotte informatiestroom binnen onder andere de HR-afdeling te versterken. Je werkt samen met de assistent van de CEO en krijgt dan ook verschillende verantwoordelijkheden zoals: het beheer van de administratie, communicatie en kantoorbenodigdheden. Je behandelt alle telefoon en e-mailverkeer en zowel inkomende als uitgaande post. Daarnaast hou je de agenda up-to-date, werk je met het documentatie- en classificatiesysteem en neem je notities tijdens de vergaderingen.

Jouw profiel

Voor deze gevarieerde functie zoeken we een kandidaat die zich uitstekend kan uitdrukken in het Nederlands en Frans, met een goede kennis van het Engels. Ervaring in administratie of HR is geen must, maar wel een troef. Je voelt je comfortabel aan de lijn en laat zo jouw relationele- en communicatievaardigheden zien. Je wordt getypeerd als een efficiënte, gestructureerde, enthousiaste en nieuwsgierige persoon.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een vast contract aan, aangevuld met een competitief salaris en een tal van extralegale voordelen. Daarnaast krijg jij ook de mogelijkheid om 1 à 2 dagen thuis te gaan werken en werk jij af en toe ook eens in het weekend bij een event. Dit wordt dan gecompenseerd door middel van vrije dagen in de week.

Over de organisatie

Je komt terecht in een stimulerende werkomgeving in een enthousiast team waar diversiteit en inclusie centraal staat. Onze klant biedt jou de gelegenheid om zelfstandig te werken, waarbij je zo de kans krijgt om je vaardigheden verder te laten groeien. Ook leer je heel wat bij over de sportsector en geniet je van de voordelen die hier bij komen kijken.

Ben jij de gedreven Office Assistant die we zoeken? Contacteer dan Anouk Ghesquière van Hays Brussel op anouk.ghesquiere@hays.com

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Travel, Hospitality, Leisure & Tourism
Lieu
Brussels
Spécialité
Office Administration
Salaire
Mooi salarispakket met leuke voordelen
Réf. :
1103288

Contacter un consultant

Contactez Anouk Ghesquiere, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Avenue Louise 326

Téléphone: 022066840

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office Assistant

  • Allround office assistant

    Asse | Allround administratieve ondersteuning | ingenieurssector | familiaal bedrijf | NL-FR | 4/5e mogelijk
    Asse€2600-€3400 + extralegale voordelen
  • Office Assistant Vastgoed

    Regio Gent | Office Assistant vastgoed | NDL/FR/ENG | Projectontwikkeling | 32 Verlofdagen | 1102972
    GentCompetitieve verloning + voordelen
  • Commerciële Binnendienst

    Zaventem | Commerciële Binnendienst| Aantrekkelijk salaris | Familiale sfeer | NL + FR | Technische sector
    ZaventemAantrekkelijke verloning met extralegale voordelen
  • Administratief medewerker toonzaal FT of 4/5de

    Antwerpen | Administratief medewerker | Fulltime of 4/5de | Glijdende werkuren | 12 adv-dagen | 1103290
    Massenhoven€2500-€4000 met extralegale voordelen
  • Administratief bediende

    Berchem | Administratie, dossierbeheer, stuk klantencontact | Goede kennis Engels en basis Frans | Nichespeler
    Berchem (Antwerp)2900 - 3500 bruto + voordelen