Team leader administratie

Harelbeke | Bouw | Verantwoordelijkheid | Klanten | NL, ENG & FR | 1101784

Over de organisatie

Deze organisatie is een sterke onderneming actief binnen de brede bouwsector. Ze hebben al 60 jaar ervaring in hun sector. Hun motto: betrouwbaarheid en vertrouwen. Het bedrijf streeft ernaar om voortdurend vernieuwende producten en systemen te ontwikkelen.

Jouw nieuwe functie

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het overzien van het waarborgen en ondersteunen van soepele operaties, het leiden van een ervaren team en het orderafhandelingsproces. Daarnaast werk je nauw samen met een breed scala aan verschillende belanghebbende. Je beheert het orderafhandelingsproces van A-Z, waarbij nauwkeurigheid, tijdigheid en klanttevredenheid op nummer 1 staan. Je werkt samen met andere afdelingen om klantvragen en problemen snel op te lossen en streeft ernaar om de verwachtingen van je klanten te overtreffen. Daarnaast leid en motiveer je een team, je biedt begeleiding, coaching en ondersteuning aan om het succes van je team te garanderen. Ten slotte stel je KPI’s op, onderhoud je nauwkeurige administratie en documentatie met betrekking tot orders en genereer je rapporten en geef je inzichten aan het hoger management over de prestaties en trends op het gebied van ordebeheer.
Dit is een nieuwe functie binnen het bedrijf. De verdere ontwikkeling en voltooiing van deze functie kan evolueren op basis van jouw competenties.

Jouw profiel

  • Bachelor

  • Je hebt 5-10 jaar ervaring in order intake

  • Zeer goede kennis NL – ENG – FR, andere talen zijn een plus

  • Zeer goede kennis SAP en ERP

  • Je hebt ervaring in leiding geven

  • Je kan goed communiceren en hebt oog voor detail

  • Je bent klant- en oplossingsgericht ingesteld

De arbeidsvoorwaarden

  • Een aantrekkelijk loonpakket op basis van ervaring

  • Ontwikkelingsmogelijkheden

  • Maaltijdcheques

  • 12 Adv dagen

  • Vast contract

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als team leader administratie? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Construction
Lieu
Harelbeke
Spécialité
Office management
Salaire
Aantrekkelijke verloning + extra voordelen
Réf. :
1101784

Contacter un consultant

Contactez Freya Vermeulen, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brugge
Hays Brugge, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472046

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Team leader administratie

  • Facility verantwoordelijke

    Verantwoordelijk voor grote site | Kantoorgebouwen, productiehallen, magazijn en showroom | Ref. 1103204
    RoeselareAfhankelijk van profiel
  • Technical Facility Coördinator

    Erpe-mere | facility | real-estate | energie & duurzaamheid | technisch | net afgestudeerd | 1102819
    Erpe-MereMarktconform loon + voordelen
  • Administrator

    Deurne | Administrator | Mooie verloning | Logistiek | 1102289
    Deurne (Antwerp)€2500-€3500 met extralegale voordelen
  • Klantenbeheerder Buitenland

    Administratie | Klantenbeheer | Communicatie | Buitenland | 1101518
    BruggeAantrekkelijk loon met MC8, GV, HV, EcoCheques, 35 verlofdagen
  • Klantendienstmedewerker

    Administratie | Klantenadviseur | Communicatie | Opvolging | 1098402
    BruggeAantrekkelijk loon + MC, HV, EcoCheques, 12 adv-dagen