Administratieve support advisor MDT

Mechelen | Support Advisor | NL/ENG | Fulltime | B2B | Projectmatig | Admin | 1102976
Jouw nieuwe werkgever
Stap binnen in een open cultuur waar jouw talenten gewaardeerd worden en elke kant van je persoonlijkheid gerespecteerd wordt. Onze klant, een toonaangevend bedrijf binnen de Telecomsector, is een dynamisch en vooruitstrevend bedrijf waar elke werknemer er steeds staat voor elkaar.

Werken bij onze klant betekent werken in een topomgeving met geweldige sfeer en fantastische collega’s. Je krijgt ruimte om te groeien. Dit in alle mogelijk richtingen.

Bij onze klant wacht je een stralende toekomst!

Jouw nieuwe functie
Zet jij altijd dat extra stapje voor klanten en streef je naar continu verbetering? Ben je een proactieve teamspeler die graag een actieve rol opneemt in een zelfsturend team? Ben jij klaar voor een avontuur waarbij geen enkele dag voorspelbaar is? Dan is de rol als administratieve support advisor iets voor jou!

In deze rol heb je de kans om direct invloed uit te oefenen op de kwaliteit van de dienstverlening van onze klant. Je biedt ondersteuning aan B2B klanten, waarbij je feedback verzamelt en proactief meedenkt. Je draagt bij aan het succes van projecten door klantinzichten te integreren en commerciële waarde te creëren.

Als administratieve support advisor binnen het multidisciplinaire team, zal je als het ware een kameleon zijn – flexibel, snel en altijd klaar voor actie! Of het nu gaat om inkomende oproepen, uitgaande projecten of het vlot participeren aan ticketverwerking, jij bent de spil die alles draaiende houdt. Tot slot zal jij ook de brug slaan tussen het team en de sleutelfiguren die het bedrijf vormgeven.

Jouw profiel
We zoeken iemand die verantwoordelijkheid niet schuwt en die de klantbeleving voor de B2B-klanten wil optimaliseren.

  • Mature Persoonlijkheid: Sterk profiel met een bewuste benadering van feedback.
  • Leergierig & Zelfstandig: In staat om zelfstandig te werken en nieuwe vaardigheden snel op te pikken.
  • Flexibel & Aanpasbaar: Goed in het omgaan met veranderingen en een kritische denkwijze.
  • Proactieve Houding: Afhankelijk van de vaardigheden bereid om verschillende diensten te werken.
  • Commercieel Inzicht: Kan de beste fit voor het bedrijf identificeren en handelen in chaotische situaties.
  • Taalvaardigheid: Vloeiend in Nederlands en Engels, essentieel voor communicatie binnen het bedrijf en extern. Franse kennis is een pluspunt!

De arbeidsvoorwaarden
Naast een aantrekkelijk salaris ontvang je ook volgende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …

Alsook kom je terecht in een dynamische werkomgeving en kom je terecht in een aangenaam, innovatief team. Er wordt ook ruimte geboden voor persoonlijke en professionele groei.

Solliciteer meteen
Ben je klaar om je aan te sluiten bij een team waar je echt het verschil kunt maken? Solliciteer nu! Stuur je CV naar kim.smits@hays.com



#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Telecoms
Lieu
Mechelen
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Competitief salarispakket
Réf. :
1102976
Date de fermeture
7 Jun 2024

Contacter un consultant

Contactez Kim Smits, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Herentals
Hays Herentals, Atealaan 34A

Téléphone: +32 (0)14 39 56 70

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratieve support advisor MDT

  • Office Assistant

    Vorst | Office Assistant | NL/FR | Sportsector | Vast contract | 1103288
    BrusselsMooi salarispakket met leuke voordelen
  • Administratief medewerker toonzaal FT of 4/5de

    Antwerpen | Administratief medewerker | Fulltime of 4/5de | Glijdende werkuren | 12 adv-dagen | 1103290
    Massenhoven€2500-€4000 met extralegale voordelen
  • Commerciële Binnendienst

    Zaventem | Commerciële Binnendienst| Aantrekkelijk salaris | Familiale sfeer | NL + FR | Technische sector
    ZaventemAantrekkelijke verloning met extralegale voordelen
  • Office Assistant Vastgoed

    Regio Gent | Office Assistant vastgoed | NDL/FR/ENG | Projectontwikkeling | 32 Verlofdagen | 1102972
    GentCompetitieve verloning + voordelen
  • Administratief bediende

    Berchem | Administratie, dossierbeheer, stuk klantencontact | Goede kennis Engels en basis Frans | Nichespeler
    Berchem (Antwerp)2900 - 3500 bruto + voordelen