Office manager bij internationale speler

Haven | Office manager | 12 extra vakantiedagen, glijdende werkuren én thuiswerk I 1107519
Jouw nieuwe functie
Als office manager sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen zoals HR, marketing, de boekhouding, sales support.... Zo sta je o.a. in voor het opvolgen van de aan -en afwezigheden, het verwerken van de ziektebriefjes en tijdregistraties. Ook ben je verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark. Daarnaast bedenk je leuke posts voor de sociale mediakanalen en de website en organiseer je mee enkele leuke evenementen. Ook het nalezen en aanpassen van teksten behoort tot jouw takenpakket. Verder sta je in voor de rapportering en ondersteun je de manager bij de dagdagelijkse taken. Kortom, een gevarieerd takenpakket waarbij je heel wat verantwoordelijkheden krijgt.

Jouw profiel
Voor deze afwisselende administratieve functie zijn we samen met onze klant op zoek naar een kandidaat met een eerste werkervaring. Je beschikt over een professionele communicatiestijl, bent stressbestendig en proactief. Naast het Nederlands heb je ook een sterke basis in het Frans en Engels. Aangezien het bedrijf niet bereikbaar is met het openbaar vervoer, is het essentieel dat je beschikt over een wagen of fiets. Tot slot beheers je het MS Office pakket voldoende.

Jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een internationale speler dat instaat voor het ophalen, recycleren en verwerken van afval, en dit op een milieubewuste manier. Binnen dit bedrijf hangt er een warme en familiale sfeer.

Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een toffe en innovatieve omgeving waar je een uitgebreide opleiding krijgt. Naast een mooie verloning ontvang je ook maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, thuiswerk, glijdende werken (je kan starten tussen 6u30-9u30), 12 extra vakantiedagen, de mogelijkheid tot een fietsleasing en tal van leuke teambuildings.

Wat moet je nu doen?
Ben je geïnteresseerd in deze uitdaging? Neem dan snel contact op met onze consultant Arzia Zekir (arzia.zekir@hays.com) of solliciteer online.
#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€2500 - €3500 bruto + mooi pakket aan extralegale voordelen
Réf. :
1107519

Contacter un consultant

Contactez Arzia Zekir, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 03 302 07 04

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Office manager bij internationale speler

  • DIENSTHOOFD FACILITY MANAGEMENT (ONDERHOUD)

    Facilitair beheer | sportaccommodaties, zorgcentra, brandweerkazernes | 16 gebouwbeheerders | Masterdiploma
    Gent€4500 - €6700 met extra's
  • Office manager / Allround Administratief medewerker

    Allround Administratief medewerker | Zwijnaarde | Administratie | Marketing | Boekhouding | 1107707
    ZwijnaardeVanaf € 2500 bruto + extralegale voordelen
  • Kantoorhouder Bank (Statutair)

    Oostende - Brussel - Wallonië | Kantoorhouder bank | Leiding kantoor | Klantgericht | Netwerken | 1083430
    OostendeUitgebreid salarispakket met heel wat voordelen
  • Klantendienstmedewerker

    Regio Vilvoorde | Klantendienstmedewerker | Welzijnssector | Nederlands, Frans | 35 vakantiedagen
    VilvoordeMax 3300 euro BRUTO
  • Teamleader Customer Service B2B

    Vilvoorde | Teamleader Customer Service| B2B markt | Nederlands/ Frans | 1106614
    VilvoordeMaximum 4000 euro BRUTO