Ben jij de administratieve duizendpoot met ervaring in administratieve ondersteuning of office management, met een aanleg of interesse in marketing en boekhouding? Word Office Manager in een dynamisch en collegiaal accountancy kantoor. Je komt terecht in een moderne werkomgeving met ruimte voor creativiteit en strategisch denken. Dit is de ideale kans voor iemand met ervaring in administratie en klantcontact, die zich verder wil ontwikkelen in een veelzijdige functie. Aantrekkelijk salaris met flexibele werkuren en een uitstekende work-life balance.
Over de organisatie
Je komt terecht in een dynamisch accountancy kantoor met kantoren in Zwijnaarde en Oudenaarde dat een breed scala aan diensten biedt, van accountancy en tax & legal tot corporate en finance. Dit familiebedrijf met ongeveer 50 medewerkers heeft een collegiale en informele werksfeer. Ze zetten sterk in op kennisontwikkeling, automatisering en een persoonlijke aanpak voor hun klanten.
Jouw nieuwe functie
Als Office Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor de werking van het kantoor. Je hebt een veelzijdige en administratieve rol met ruimte voor creativiteit en strategisch denken. Er wordt flexibel gekeken waar jouw ervaring ligt en of je al dan niet openstaat om ook wat accountancy, legal of marketingtaken voor jouw rekening te nemen. Je taken omvatten onder andere:
Onthaal van klanten, telefonie, administratieve taken; klanten helpen met een persoonlijke touch.
Het coördineren van praktische zaken in verband met de kantoororganisatie; bv. aankoop van kantoormaterialen, etc.
Accountancy support: Indienen van btw-aangiftes, jaarrekeningen en andere administratieve taken binnen accountancy en juridische ondersteuning.
Sociale wetgeving: Af en toe betrokkenheid bij sociale wetgeving, verdeeld over het team.
Eventorganisatie: Het organiseren van interne events zoals de 'Dag van de Medewerker' en teambuildings, evenals klantenevenementen.
Marketing: Het uitvoerende marketingwerk, zoals het samenstellen van nieuwsbrieven, het posten op sociale media en het uitwerken van visuele content (logo's, afbeeldingen, etc.).
Jouw profiel
Je hebt ongeveer 5 jaar ervaring in een administratieve functie
Een achtergrond in accountancy, finance of juridische administratieve taken is een troef!
Ervaring met klantencontact is essentieel; je weet hoe je klanten op een professionele en persoonlijke manier moet benaderen.
Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis van Engels en Frans.
Je hebt ervaring met standaard pc-software (Excel, Office, Outlook) en hebt een digitale mindset.
Je bent hands-on, creatief en kunt goed zelfstandig werken.
Je hebt een communicatieve en commerciële inslag en past goed binnen een collegiaal en dynamisch team.
De arbeidsvoorwaarden
In ruil voor deze veelzijdige functie als office manager / allround administratief medewerker bieden we jou:
Solliciteer direct op deze vacature
Ben jij de proactieve en hands-on Office Manager die wij zoeken? Klik op ‘solliciteer nu’ om ons jouw cv te bezorgen. Voor verdere info kan je terecht bij Eva De Brabant van Hays Office Support via 09/210 52 76. Na een eerste screening via Hays, zullen er 1 à 2 gesprekken doorgaan met onze partner. Uiteindelijk ontvang je een loonvoorstel op maat.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI