Over de organisatie
Onze klant is een gekende speler in de beauty industrie. Voor hun prachtige kantoor gebaseerd in Brussel zijn wij op zoek naar een dynamische, veelzijdige en hands-on HR Coördinator.
Jouw nieuwe functie
Als HR Coördinator bij onze klant heb je een zeer gevarieerd takenpakket. In hoofdzaak ben je verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met HR. Zo ben je verantwoordelijk voor de volledige on – en offboarding, voor de rekrutering (opmaken van jobomschrijvingen en selecteren van de juiste profielen) en voor de evaluatiegesprekken.
Ook sta je in contact met het sociaal secretariaat voor een correcte payroll en ben je het aanspreekpunt intern voor alle HR gerelateerde vragen. Het betreft met andere woorden een gevarieerde functie waarin je zowel hard als soft HR zal combineren.
Jouw profiel
Voor deze gevarieerde functie kan je een Bachelor of Master diploma voorleggen en beschik je over minimum 2 jaar ervaring binnen hard HR (payroll) of soft HR. Je bent daarnaast zeer georganiseerd, hands-on en flexibel, in die zin dat je makkelijk kan switchen tussen verschillende verantwoordelijkheden. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en het Frans, zowel gesproken als geschreven, en kan vlot met de verschillende programma’s van MS Office werken.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt jou een zeer gevarieerde functie aan te midden van een bedrijf waar je veel ownership kan nemen en waar er een zeer horizontale structuur is. Bovendien geniet je van een marktconform salaris met extralegale voordelen zoals:
- Maaltijd- en ecocheques
- Diverse verzekeringen
- 25 vakantiedagen
- Kortingen op de producten
- Mogelijkheid tot 1 dag/ week thuiswerk
- Openbaar vervoer 100% terugbetaald
- Zeer makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI