Over de organisatie
Voor onze klant, een internationaal gekende speler met verschillende kantoren in België, kijken we vandaag uit naar een Management Assistant met een mooie eerste werkervaring op zak. Zij zoeken iemand die op lange termijn hun team wil vervoegen.
Jouw nieuwe functie
Als Management Assistant maak je deel uit van het backoffice team. Samen ondersteunen jullie de Managers en collega’s die rechtstreeks in contact staan met de klanten en business. Jouw takenpakket is gevarieerd en bestaat onder andere uit:
- Agenda beheren van 2 Managers en 1 Director
- Support bieden in planning en prioriteiten aankaarten
- Aanspreekpunt en on-site gezicht voor de business
- Administratieve support en dossieropvolging van het departement
- Facturatie voorbereiden en afhandelen
- Administratie (contracten en documenten verzamelen, voorbereiden overeenkomsten...) en up-to-date houden database
- In duo werken met je teamcollega
- Bijkomende ad hoc administratieve taken (presentaties voorbereiden, briefwisseling, verzamelen documenten…)
Jouw profiel
Onze klant kijkt bij voorkeur uit naar iemand met een Bachelor diploma en een stabiele eerste werkervaring in een gelijkwaardige ondersteunende functie, zoals Management Assistant, Office Manager, Executive Assistant. Naast een perfecte beheersing van het Nederlands, spreek je ook vlot Engels, wat de interne voertaal is, en kan je een vlot woordje Frans spreken. Wat IT betreft, kent het MS office pakket geen geheimen voor jou. Kennis van SAP is geen must, maar je bent leergierig naar nieuwe IT-toepassingen, want deze zijn alom tegenwoordig in deze job.
Qua persoon ben je een vlotte communicator en haal je energie uit het supporteren van een departement. Je werkt zowel graag zelfstandig als in team en hebt oog voor detail. Je kan presteren in een dynamische en soms drukke omgeving met deadlines. Je bent een echte puzzelaar die georganiseerd te werk gaat, én leergierig en gedreven is in zijn/haar job!
Aanbod
Onze klant verwelkomt je in een aangename en moderne werkomgeving met open communicatie en cultuur. Ze bieden je een job met variatie en verantwoordelijkheid en bieden jou in ruil flexibiliteit en mogelijkheden afhankelijk van je eigen ambities. Na een geslaagde interimperiode van een half jaar krijg je je vast contract van onbepaalde duur. Je kan rekenen op een marktconform salaris aangevuld met tal van extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, gsm en abonnement, netto onkostenvergoeding… Je werkt in een 38 urenweek volgens een glijdend uurrooster en kan op korte termijn 2 dagen telewerken.
Solliciteer direct op deze vacature
Zin in een nieuwe uitdaging als Management Assistant bij een internationaal bedrijf in Antwerpen Berchem? En klinkt deze job je alvast veelbelovend in de oren? Solliciteer dan online met een up-to-date persoonlijk CV!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI