Over de organisatie
Onze klant, een internationaal familiebedrijf actief in de retail, is op zoek naar een Payroll Officer. Dit bedrijf heeft een bijzonder hoog anciënniteitscijfer en een heel laag verloop, dus ze kunnen gerust zeggen dat het aangenaam werken is bij hen. Je komt terecht op de personeelsdienst van het regionaal hoofdkantoor en je werkt samen in een team van 5 HR-collega’s, waarvan 3 Payroll Officers en 2 Recruiters.
Jouw nieuwe functie
Als Payroll Officer sta je, samen met je collega’s, in voor de loon- en personeelsadministratie van 1.100 medewerkers, dit zijn zowel arbeiders als bedienden. Je zorgt ervoor dat de lonen, vakantiegelden, omzetpremies en eindejaarspremies tijdig en correct betaald worden. Daarnaast geef je correcte adviezen aan medewerkers en managers betreffende sociale wetgeving en implementeer je deze ook in het bedrijf. Je controleert de tijdsregistratie van de verschillende afdelingen en berekent de maandelijkse productiviteitspremie voor de verkoopsmedewerkers. Bijkomend registreer je ziektemeldingen en sta in voor de sociale documenten. Je doet het voorbereidend werk voor personeelsstatistieken, alsook de registratie en de opvolging van arbeidsongevallen. Er wordt niet samengewerkt met een sociaal secretariaat, dus de lonen wordt volledig intern berekend. Je werkt met het systeem Easypay.
Jouw profiel
Je beschikt over een Bachelorsdiploma in personeelswerk of relevante werkervaring. Onze klant staat open voor junior profielen van minimaal 3 jaar ervaring tot zeer ervaren profielen. Je hebt een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving en Excel. Je hebt sterk administratieve capaciteiten en je hebt oog voor detail. Bovendien spreek je uitstekend Nederlands en Frans.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt jou een uitdagende functie aan in een aangename en dynamisch bedrijfscultuur. Je krijgt bijkomend ook een grondige opleiding om een goede start te verzekeren.
Daarnaast geniet je van een aantrekkelijk loon met een breed pakket van voordelen. Dit zijn
#LI-DNI