Over de organisatie
Onze klant is een technisch groeiend bedrijf met 200 medewerkers en 20 jaar ervaring binnen de productie.
Jouw nieuwe functie
Binnen je functie als commercieel medewerker HR zorg je voor een correcte en tijdige administratie van je activiteiten. Je registreert gesprekken en bezoeken, maakt het formulier ‘vacature opname’ op en volgt de procedure ‘werken met derden’ op in samenwerking met HR en de Preventieadviseur. Ook volg je wekelijks de urenregistratie op. Je bent commercieel actief door het voeren van klantengesprekken en bezoeken met het oog op uitbreiding van de klantenportefeuille. Daarnaast volg je de opdrachtbevestigingen correct op. Je beheert je eigen klantenportefeuille en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. In de coördinatie en planning begeleid je de start van nieuwe medewerkers, denk je mee over een efficiënte weekplanning en ondersteun je bij het beheren van de agenda’s van de teamleider en recruiter. Tot slot neem je deel aan overlegmomenten met collega’s van HR over het functioneren van medewerkers en draag je bij aan teamoverleggen.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en/of relevante ervaring
- Zeer goede kennis van het Nederlans en Engels, een goede kennis Frans
- Werken met MS-Office is geen probleem voor jou
- Proactief, communicatief, analytisch
- Teamspeler die ook zelfstandig aan de slag kan
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijke verloning (€ 2.800 - € 3.500 bruto)
- Bedrijfswagen met tankkaart
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als commercieel medewerker HR? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI