Administratief Medewerker

Zemst | Administratie | NL| Tijdelijk contract

Over de organisatie

Je gaat aan de slag bij een gevestigde waarde in de retailsector, waar ongeveer 40 bedienden werken op de hoofdzetel in Zemst. De cultuur is open, collegiaal en er wordt belang gehecht aan een professionele maar familiale werkomgeving. De afdeling boekhouding bestaat uit een hecht team dat momenteel extra ondersteuning zoekt door een tijdelijke achterstand.

Jouw nieuwe functie

Als Administratief Medewerker binnen de boekhoudafdeling ondersteun je jouw collega’s op administratief vlak en draag je bij aan een vlotte verwerking van de dagelijkse boekhoudkundige taken. Concreet sta je in voor:
  • Het inboeken en klasseren van inkomende facturen
  • Het administratief ondersteunen van de boekhouders
  • Algemene administratieve ondersteuning binnen de afdeling

Jouw profiel

  • Je spreekt vlot Nederlands
  • Een diploma of eerdere ervaring is geen vereiste – nauwkeurigheid en motivatie zijn belangrijker
  • Je kan vlot werken met MS Office (Excel, Outlook)
  • Je houdt van administratie en werkt gestructureerd en ordelijk

De arbeidsvoorwaarden

  • Een bruto maandloon van € 2660 (mogelijkheid tot bespreking bij relevante ervaring)
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag
  • Een voltijdse functie van 36u/week (4/5de is bespreekbaar)
  • Werkuren tussen 7.30 uur en 9 uur (glijdend begin), vaste werkplek in Zemst
  • Geen thuiswerk mogelijk, maar wel voldoende parkeergelegenheid
  • Moderne kantooromgeving met grote kantine, keuken, en buitenruimte
  • Je komt terecht in een leuk, stabiel team met een fijne werksfeer

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Retail & Consumer Goods
Lieu
Zemst
Spécialité
Office Administration
Salaire
tot 2800 euro bruto/maand
Réf. :
1109181

Contacter un consultant

Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 025411654

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Commercieel Administratief Medewerker

    Sint-Pieters-Leeuw | Commercieel Administratief Medewerker | Toonzaal & Verkoopadministratie | 32 verlofdagen
    Sint-Pieters-Leeuw€2600-€3200 bruto + voordelen
  • Commercieel Administratief Medewerker

    Herentals | Commercieel Administratief Medewerker | Grote speler | Glijdende uren | Thuiswerk | NL | 1108679
    Herentals2500 - 3600
  • Administratief Medewerker

    Administratie | Vast contract | Klantencontact | Milieu | Groeiend bedrijf | 1109006
    WevelgemMooie verloning (€2600 - €3000 bruto) + mc, gv, hv, 12 adv
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge2500bruto - 3500Bruto + MC + GV + HV