Over de organisatie
Je komt terecht in een stabiele en dynamische familieonderneming in volle groei. Dit bedrijf is een internationale speler binnen de voedingssector. Daarnaast wordt er veel belang gehecht aan duurzaamheid met respect voor mens en milieu. Je komt er terecht in een open en warm team waar collegialiteit op nummer één staat.
Jouw nieuwe functie
- Je zet aankoopaanvragen om naar effectieve orders in het ERP-systeem.
- Je controleert het voorraadbeheer en zorgt ervoor dat alle producten steeds voorradig zijn.
- Je volgt alle data op in het ERP-systeem omtrent correctheid en aantallen.
- Je ondersteunt het aankoopteam in verschillende administratieve taken.
Jouw profiel
- Idealiter kan je voor 6 oktober opstarten.
Heb je al ervaring in een administratieve job of sta je net aan het begin van je carrière? Beide zijn welkom. - Je houdt van administratieve taken.
- Talenkennis: Je hebt een grondige kennis van het Nederlands. Spreek je ook een woordje Engels? Perfect!
- IT-kennis: Excel. Ervaring met een ERP-systeem is een pluspunt.
- Je bent administratief sterk, nauwkeurig, oplossingsgericht, …
De arbeidsvoorwaarden
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Aankoopassistent regio Roeselare? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Chloë Moreels via 056 23 05 81.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie? Neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI