Over jouw nieuwe werkgever
Voor onze goede klant, marktleider in de Benelux en actief in de medische sector, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Ze zijn een mooie én kwalitatieve speler in de regio. Ze hebben meerdere vestigingen in België en er heerst hier een open en vlakke werkcultuur.
Jouw takenpakket
In deze functie als aankoper (demand planner) bestaat je takenpakket uit een mix van aankoop, voorraadbeheer en transportplanning:
- Beheer van aankopen en bestellingen bij leveranciers
- Offertes aanvragen, prijzen onderhandelen en orders opvolgen
- Samenwerken met afdelingen om noden te detecteren en processen te optimaliseren
- Analyseren van data voor voorraadbeheer en kostenoptimalisatie
- Rapporteren over voorraadstatus en forecast tijdens meetings
- Administratieve opvolging van retourzendingen en productafwijkingen
- Voorraad opvolgen van techniekers en transporten regelen
Jouw profiel
- Bachelor denkniveau
- Minimaal 5 jaar ervaring in een aankoop/demand planning functie in een logistieke omgeving
- Ervaring met ERP is een must, bij voorkeur Dynamics
- Goede kennis Excel/Power BI voor rapportage en forecasting
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels en hebt een basiskennis Frans
- Je bent probleemoplossend, analytisch en communicatief sterk
- Je bent stressbestendig, nauwkeurig en kan prioriteiten stellen
De arbeidsvoorwaarden
- €3000 - €5000 bruto/maand+ extralegale voordelen
- Werkuren van 8u30 tot 17u, glijtijden mogelijk
- Thuiswerk mogelijk tot 2 dagen per week
- Voltijdse tewerkstelling
- 32 vakantiedagen – vrij te kiezen
- Familiale, leuke werksfeer
- Coaching on the job
Solliciteer meteen
Is deze job jou op het lijf geschreven? Stel vandaag nog jouw kandidatuur online.
#LI-DNI