Over de organisatie
Je komt terecht in een sterk groeiend bedrijf in de voedingsindustrie, met een zeer familiale mentaliteit. Het bedrijf is in Asse gelegen en biedt voldoende parkeermogelijkheden. Je werkt binnen een vast uurrooster van 8u-16u30 of 8u30-17u, waardoor je een ideale worklife balance behoudt in je privé. De organisatie biedt je ook de nodige opleidingsmogelijkheden.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker op de Customer Service afdeling sta je klanten en leveranciers te woord voor hun vragen en problemen. Hiervoor ga je steeds op zoek naar een gepaste oplossing. Dit zowel telefonisch als per mail. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de volledige administratieve verwerking van bestellingen in hun ERP-systeem en volg je deze op tot aan de levering. Ten slotte verricht je verschillende administratieve taken, zoals het aanpassen van prijzen, het opmaken van documenten, alsook een correcte verwerking ervan.
Jouw profiel
• Je hebt reeds ervaring in een administratieve/klantgerichte functie
 • Zeer goede kennis NL – FR 
 • Goede kennis MS Office en snel weg met nieuwe systemen
 • Communicatief, klantvriendelijk, stressbestendig & respectvol 
 • Je kan zowel zelfstandig als in een team werken
De arbeidsvoorwaarden
Je start deze job via interimbasis waarbij je, na een succesvolle interimperiode, overgaat naar een vast contract. Er wordt een aantrekkelijk salarispakket voorzien met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, woon-werk vergoeding en later ook een hospitalisatieverzekering.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 02 533 21 66
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217