Jouw nieuwe functie
Voor één van onze klanten in de petrochemische sector zijn we op zoek naar een allround administratief beidende. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aanmaken van bestellingen in de systemen, het versturen van de nodige informatie naar klanten om hen te helpen bij het gebruik van hun platform, het updaten van klantgegevens, het doorsturen van belangrijke documenten naar andere afdelingen, en het doorverbinden van oproepen naar de juiste dienst.
Jouw profiel
Je hebt een eerste relevante ervaring als administratief medewerker, hetzij als werknemer of als stagiair. Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans, en je begrijpt het Engels. Je bent leergierig, werkt graag met digitale tools en bent proactief en professioneel.
De arbeidsvoorwaarden
Voor deze functie biedt onze klant een interimcontract met het oog op een vast contract, een aantrekkelijk loon volgens de petrochemische barema’s. Je werkt volgens een uurrooster van 39 uur per week, waardoor je 6 extra vakantiedagen opbouwt, aangevuld met maaltijdcheques en een woon-werk vergoeding. Zodra je je vast contract ontvangt, krijg je ook extra voordelen, zoals verzekeringen en bonussen.
Over de organisatie
Onze klant is een erkende speler in de petrochemische sector. Ze bieden veel interne ontwikkelingsmogelijkheden en hechten veel belang aan een goede balans tussen werk en privéleven. De locatie is in het centrum van Brussel en dus zeer goed bereikbaar.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons voor meer informatie. Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel dan niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI