Over de organisatie
Voor onze klant gespecialiseerd in de medische wereld regio Wilrijk is Hays momenteel op zoek naar een administratief medewerker om het team te versterken. Deze firma biedt een IT-platform aan in samenwerking met de medische sector. Het betreft een voltijdse of 4/5 functie, interim optie vast.
Jouw nieuwe functie
Je zal terechtkomen in een team van 6 collega’s, waarbij je volgende verantwoordelijkheden hebt:
- Je volgt de binnenkomende aanvragen op via een platform en vult de juiste gegevens aan
- Je plant afspraken in en volgt deze op
- Je behandelt de inkomende telefonie en mails van klanten
- Je beantwoordt vragen omtrent attesten
- Bij problemen bel je de klant op en zorg je voor een oplossing
- Je bent in contact met verschillende partijen
- Je zorgt voor een correcte afhandeling van de administratie
Jouw profiel
- Je hebt al een brede eerste ervaring met klantencontact, ervaring in de medische wereld is niet vereist, maar wel een plus
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en Frans
- Je bent communicatief sterk en klantgericht
- Je bent nauwkeurig, oplossingsgericht en je kan snel schakelen
- Verder ben je ook stressbestendig en kan je werken in een dynamische omgeving
De arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een tof team waar iedereen evenwaardig is en teamwerk centraal staat. Onze klant biedt een afwisselende job met de nodige zelfstandigheid en uitdaging. Je krijgt een marktconform brutosalaris, waarbij je kan rekenen op extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, etc. Je werkt van maandag tot vrijdag van 8u tot 16u. Na een succesvolle interimperiode krijg je een vast contract.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze functie als administratieve rol met klantencontact? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI