Over de organisatie
Voor een goede klant, een gekende en innovatieve speler binnen zijn nichedomein, kijkt Hays Antwerpen Office Professionals momenteel dringend uit naar een allround administratief bediende die houdt van klantencontact en dossieropvolging. We zoeken 2 nieuwe collega's, iemand voor lange termijn alsook iemand die tijdelijk het team kan ondersteunen voor been periode van been drietal maanden. Opstart is asap!
Jouw nieuwe functie
Bij onze klant kom je terecht in een team van 4 collega’s. Samen zijn jullie het eerste aanspreekpunt voor klanten over heel België. Je staat elke ochtend in voor het verwerken en opvolgen van de bestellingen van a tot z. Om je klanten dagelijks goed te kunnen servicen sta je continu in contact met andere interne afdelingen. Ook met je sales-buitendienst-collega’s werk je nauw samen omdat zij ter plaatse bij de klanten langs gaan en jou op de hoogte houden omtrent nieuwe zaken, prioriteiten, bijkomende vragen of bestellingen. Tot slot ben je back-up van je collega’s en sta je ook in voor adhoc administratieve bijtaken.
Jouw profiel
Hays Antwerpen is op zoek naar kandidaten die bij voorkeur een soortgelijke eerste werkervaring op zak hebben. Bovendien ben je klantgericht en communicatief sterk, en durf je proactief te handelen naar klanten toe. Naast het Nederlands heb je een goede kennis van het Frans. Je weet hoe je klanten moet verder helpen en bijstaan. Je werkt nauwkeurig en kan makkelijk van de ene taak naar de andere taak springen, en continu een goed overzicht te bewaren van je to do's. Tot slot ben je sterk in prioriteiten stellen en wil je als teamplayer het bedrijf naar een hoger niveau tillen qua service.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je een afwisselende functie met de nodige verantwoordelijkheid, in een bedrijf met een vlakke structuur en directe communicatielijnen. Je komt terecht in een aangename omgeving waar men je zal helpen je talenten ten volle te ontwikkelen. Zij bieden een fulltime job met mogelijkheid ook tot een 80% betrekking. Op jaarbasis bouw je 6 extra ADV-dagen op. Naast het brutosalaris hebben ze ook tal van interessante extralegale voordelen. Zo kan je na een inwerkperiode bijvoorbeeld ook wekelijks 2 dagen van thuis uit werken. Na je geslaagde interimperiode kan je rekenen op een contract van onbepaalde duur.
Solliciteer direct op deze vacature
Interesse om je kandidaat te stellen voor deze job als administratief bediende met klantencontact bij onze goede klant in regio Lier? Contacteer dan snel Katrien Kosik van Hays Antwerpen of solliciteer rechtstreeks online met een recent cv!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 032027964