Administratief bediende met klantencontact NL-FR (FT of 80%)

Lier | Administratief bediende + klantencontact | Ambitieuze en groeiende speler | NL-FR | Fulltime of 4/5de

Over de organisatie

Voor een goede klant, een gekende en innovatieve speler binnen zijn nichedomein, kijkt Hays Antwerpen Office Professionals momenteel dringend uit naar een allround administratief bediende die houdt van klantencontact en dossieropvolging. We zoeken 2 nieuwe collega's, iemand voor lange termijn alsook iemand die tijdelijk het team kan ondersteunen voor been periode van been drietal maanden. Opstart is asap!

Jouw nieuwe functie

Bij onze klant kom je terecht in een team van 4 collega’s. Samen zijn jullie het eerste aanspreekpunt voor klanten over heel België. Je staat elke ochtend in voor het verwerken en opvolgen van de bestellingen van a tot z. Om je klanten dagelijks goed te kunnen servicen sta je continu in contact met andere interne afdelingen. Ook met je sales-buitendienst-collega’s werk je nauw samen omdat zij ter plaatse bij de klanten langs gaan en jou op de hoogte houden omtrent nieuwe zaken, prioriteiten, bijkomende vragen of bestellingen. Tot slot ben je back-up van je collega’s en sta je ook in voor adhoc administratieve bijtaken.

Jouw profiel

Hays Antwerpen is op zoek naar kandidaten die bij voorkeur een soortgelijke eerste werkervaring op zak hebben. Bovendien ben je klantgericht en communicatief sterk, en durf je proactief te handelen naar klanten toe. Naast het Nederlands heb je een goede kennis van het Frans. Je weet hoe je klanten moet verder helpen en bijstaan. Je werkt nauwkeurig en kan makkelijk van de ene taak naar de andere taak springen, en continu een goed overzicht te bewaren van je to do's. Tot slot ben je sterk in prioriteiten stellen en wil je als teamplayer het bedrijf naar een hoger niveau tillen qua service.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt je een afwisselende functie met de nodige verantwoordelijkheid, in een bedrijf met een vlakke structuur en directe communicatielijnen. Je komt terecht in een aangename omgeving waar men je zal helpen je talenten ten volle te ontwikkelen. Zij bieden een fulltime job met mogelijkheid ook tot een 80% betrekking. Op jaarbasis bouw je 6 extra ADV-dagen op. Naast het brutosalaris hebben ze ook tal van interessante extralegale voordelen. Zo kan je na een inwerkperiode bijvoorbeeld ook wekelijks 2 dagen van thuis uit werken. Na je geslaagde interimperiode kan je rekenen op een contract van onbepaalde duur.

Solliciteer direct op deze vacature

Interesse om je kandidaat te stellen voor deze job als administratief bediende met klantencontact bij onze goede klant in regio Lier? Contacteer dan snel Katrien Kosik van Hays Antwerpen of solliciteer rechtstreeks online met een recent cv!

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
#1098022
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Regio Lier
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2400-3200 bruto + voordelen
Réf. :
1098022

Contacter un consultant

Contactez Katrien Kosik, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerpen
Hays Antwerpen, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027964

Emplois similaires à Administratief bediende met klantencontact NL-FR (FT of 80%)

  • Administratief bediende facturatie 12 ADV-dagen

    Kontich | Facturatie + administratie | NL-FR-EN | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | Fulltime
    Kontich2500-3500 bruto + voordelen
  • COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF BINNENDIENST MEDEWERKER NL/FR

    Aartselaar | Klantencontact en orderverwerking a-z | Technische speler | NL-FR-EN | Fulltime
    Aartselaar2800-4000 bruto (afhankelijk van ervaring) + voordelen
  • Administratief bediende automotive met thuiswerk

    Aartselaar | Sales Support | Nederlands – Frans | Thuiswerk | Automotive
    Aartselaar2800 - 3500 bruto + voordelen
  • Administratief Coördinator met telewerk

    Mechelen / Administratief coördinator / Hays intern / Nederlands en Engels
    Mechelen€2200-2800 + voordelen
  • OFFICE ASSISTANT BIJ INTERNATIONALE SPELER

    Mechelen | Office management | Nederlands – Frans | Doorgroeimogelijkheden | Vast contract
    Mechelen2500 - 3500 bruto + voordelen