Over de organisatie 
Het bedrijf is een rederij met een groot aantal eigen tankschepen. Er heerst een toffe werksfeer waar collegialiteit en een goede teamgeest belangrijk is.
Jouw nieuwe functie 
- Je beheert de e-mailcommunicatie van het administratieve team en zorgt voor een correcte en professionele opvolging van berichten, zowel inkomend als uitgaand.
- Je houdt het digitale archief en documentensysteem gestructureerd en actueel.
- Je draagt bij aan een warm welkom voor nieuwe medewerkers en ondersteunt bij diverse personeelsgerelateerde administratieve taken.
- Je coördineert de praktische organisatie van dienstreizen, waaronder het boeken van vervoer, accommodatie en huurwagens.
- Je volgt facturen en onkosten nauwgezet op en zorgt voor een correcte verwerking.
- Je biedt ondersteuning bij het actualiseren van de bedrijfswebsite en fungeert als schakel tussen collega’s en de IT-partner bij technische problemen.
Jouw profiel 
- Je behaalde minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van structuur en nauwkeurigheid.
- Je hebt een proactieve houding en neemt graag initiatief. Je werkt dossiers zelfstandig af.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels; zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Frans en Duits is een mooie troef.
- Je bent vertrouwd met digitale tools zoals MS Office en Outlook
De arbeidsvoorwaarden 
Je komt terecht in een klein en fijn team waar open communicatie erg belangrijk is. Er is ruimte voor een gezellige babbel maar er wordt hard gewerkt. Er wordt een aantrekkelijk loon geboden, aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en ecocheques. 
Solliciteer direct op deze vacature 
 Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie. 
 Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden. 
#LI-DNI