Administratief boekhoudkundig medewerker

Administratie | Boekhouding | Verantwoordelijkheid | Vastgoed | Groeiend bedrijf | 1108002

Over de organisatie

Onze klant is een innovatief bedrijf dat zich richt op het leveren van hoogwaardige oplossingen in de industriële sector. Met jarenlange ervaring en een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid, biedt onze klant op maat gemaakte projecten die voldoen aan de specifieke behoeften van hun klanten.

Jouw nieuwe functie

Als administratief boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor het inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturen en financiële verrichtingen. Daarnaast bereid je de btw-aangiftes voor en dien je deze in, en volg je klanten en leveranciers op. Je beheert financieringen, borgstellingen en financiële investeringen, en houdt de voorraden van vastgoedprojecten bij. Bovendien volg je de huurstromen van het patrimonium op en bereid je de afsluitverrichtingen voor samen met de finance manager. Overigens beheer je de algemene administratie, post en telefonie, en verzekeringen. Tot slot ondersteun je het management en de patrimoniumactiviteiten.

Jouw profiel
  • 3 jaar ervaring in een relevante functie
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, Engels is een pluspunt
  • Je hebt voldoende boekhoudkundige kennis
  • Heb je reeds ervaring in vastgoed? Dan is dat een troef!
  • Je bent proactief en resultaatgericht
  • Je bent leergierig en communicatief
  • Verantwoordelijkheid schrikt je niet af

De arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijke verloning (€ 3000 - € 4000 bruto)
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Unieke omgeving
  • Diverse opleidingsmogelijkheden
  • Gevarieerd takenpakket


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als Administratief Medewerker Boekhouding? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Construction
Lieu
Brugge
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijke verloning (€3000 - €4000 bruto)
Réf. :
1108002

Contacter un consultant

Contactez Veronique Bierman, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brugge
Hays Brugge, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472044

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief boekhoudkundig medewerker

  • Administratief boekhoudkundig medewerker

    Regio Tielt | Administratie | Boekhouding | Nauwkeurig | NL/ENG | 1108416
    Regio Tielt2300bruto - 3500Bruto + mc's + eco + fietslease
  • Financieel Administratief Medewerker - Vast contract

    Antwerpen | Financiën en administratie | Sterke stabiele speler | Gevarieerd takenpakket | 1107656
    Antwerpen€ 2500 - € 3800 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Internal Sales Medewerker

    Kortemark | Administratie | Commerciëel | Sales | Offertes | Bouw | NL EN FR | 1109312
    KortemarkBruto € 2800 - € 3500 + maaltijdcheques + 12 vakantiedagen
  • Internal Sales Medewerker Duits

    Aardooie | Interieur | Klantenbegeleider | Aanspreekpunt | Administratie | Communicatie | NL EN DE | 1106453
    Ardooie€ 2500 - € 3000 bruto/maand + voordelen (bedrijfswagen, maaltijdcheques...)
  • Kredietadviseur

    Roeselare | Kredietadviseur | Ervaring kredieten of starter | Commercieel en Administratief | Job 1108431
    RoeselareLoon + wagen, gsm, MC/EC, GV, HV, onkostenverg, bonus