Administratief Coördinator met telewerk

Mechelen / Administratief coördinator / Hays intern / Nederlands en Engels

Over de organisatie

Hays is wereldleider in het rekruteren en selecteren van professionals voor permanente, tijdelijke en freelance vacatures. Voor onze afdeling Hays Talent Solutions, gespecialiseerd in outsourced recruitment oplossingen, zijn wij op zoek naar een Administratieve Coördinator om onsite aan de slag te gaan bij één van onze grootste opdrachtgevers in Mechelen.


Jouw rol

Als Administratief Coördinator ben je samen met een tweede directe collega verantwoordelijk voor de gehele administratieve flow en coördinatie in de rekrutering en sourcing van freelancers en contractors. Meer in het bijzonder wil dit zeggen dat je dagelijks allerhande administratieve taken voor jouw rekening neemt als het gaat om enerzijds het onboarden van nieuwe contractors en anderzijds het offboarden bij einde van hun opdracht. Voorts zorg je ervoor dat alle informatie in de database up-to-date is en sta je in voor het beheren en verlengen van lopende contracten. Allerhande vragen of issues omtrent het facturatieproces en het opmaken van rapportages uit onze database behoren eveneens tot je takenpakket. Je signaleert en zoekt naar oplossingen bij issues of hiaten in de processen en bent niet bang om mee te denken en proactief zaken aan te kaarten. Kortom je bent een essentiële schakel tussen verschillende interne afdelingen binnen Hays en de klant, externe leveranciers, contractors en jouw directe collega’s.


Jouw profiel

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die zeer graag administratief werk verricht en uiterst nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat. Je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak, idealiter aangevuld met een eerste sterke ervaring binnen administratie of office management. Belangrijker echter zijn je attitude en motivatie. Hoewel je in eerste instantie in deze functieomschrijving veel leest over administratie, is het ook van belang dat je communicatief sterk bent omdat je continu in contact bent met verschillende partijen. Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Frans is een zeer grote troef. Een degelijke kennis van Excel (V look-up, draaitabellen en berekeningen) is vereist. Je vindt administratie leuk en haalt energie uit het bewaken van kwaliteit. Je bent stressbestendig, gestructureerd en een oplossingsgericht persoon. Om jouw doelen te bereiken ben je een aanhouder en durf je aan de nodige mouwen te trekken. Tot slot ben je verantwoordelijk, flexibel en sterk in het stellen van prioriteiten.


Ons aanbod

Je komt terecht bij een speler op internationaal niveau en in een job die veel voldoening en uitdaging schenkt en dit alles binnen een leuke en informele setting. We bouwen samen aan je carrière via gerichte praktische trainingen. We bieden een contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder flexibele werkuren, netto dagvergoeding en hospitalisatieverzekering.


Solliciteer nu!

Heb je interesse in deze vacature als administratief coördinator? Aarzel dan niet en solliciteer rechtstreeks via onderstaande button. Wij nemen graag contact met je op om jouw persoonlijke motivatie en skills te leren kennen.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
#1098438
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Staffing & Employment
Lieu
Mechelen
Spécialité
Office Administration
Salaire
€2200-2800 + voordelen
Réf. :
1098438

Contacter un consultant

Contactez Eline Van Gysel, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerpen
Hays Antwerpen, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032012857

Emplois similaires à Administratief Coördinator met telewerk

  • TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE

    Mechelen | Administrator | NL/ENG | Fulltime | 3 dagen thuiswerk | Administratief talent | 1098968
    MechelenAantrekkelijk salaris
  • Administratief bediende automotive met thuiswerk

    Aartselaar | Sales Support | Nederlands – Frans | Thuiswerk | Automotive
    Aartselaar2800 - 3500 bruto + voordelen
  • Administratief bediende met klantencontact NL-FR (FT of 80%)

    Lier | Administratief bediende + klantencontact | Ambitieuze en groeiende speler | NL-FR | Fulltime of 4/5de
    Regio Lier2400-3200 bruto + voordelen
  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE AUTOMOTIVE

    Machelen – Administratief bediende - Bestellingen en afleveringen – automotive sector – Nederlands en Frans
    MachelenAantrekkelijke verloning
  • Administratief bediende facturatie 12 ADV-dagen

    Kontich | Facturatie + administratie | NL-FR-EN | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | Fulltime
    Kontich2500-3500 bruto + voordelen