Over de organisatie
Hays is wereldleider in het rekruteren en selecteren van professionals voor permanente, tijdelijke en freelance vacatures. Voor onze afdeling Hays Talent Solutions, gespecialiseerd in outsourced recruitment oplossingen, zijn wij op zoek naar een Administratieve Coördinator om onsite aan de slag te gaan bij één van onze grootste opdrachtgevers in Mechelen.
Jouw rol
Als Administratief Coördinator ben je samen met een tweede directe collega verantwoordelijk voor de gehele administratieve flow en coördinatie in de rekrutering en sourcing van freelancers en contractors. Meer in het bijzonder wil dit zeggen dat je dagelijks allerhande administratieve taken voor jouw rekening neemt als het gaat om enerzijds het onboarden van nieuwe contractors en anderzijds het offboarden bij einde van hun opdracht. Voorts zorg je ervoor dat alle informatie in de database up-to-date is en sta je in voor het beheren en verlengen van lopende contracten. Allerhande vragen of issues omtrent het facturatieproces en het opmaken van rapportages uit onze database behoren eveneens tot je takenpakket. Je signaleert en zoekt naar oplossingen bij issues of hiaten in de processen en bent niet bang om mee te denken en proactief zaken aan te kaarten. Kortom je bent een essentiële schakel tussen verschillende interne afdelingen binnen Hays en de klant, externe leveranciers, contractors en jouw directe collega’s.
Jouw profiel
Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die zeer graag administratief werk verricht en uiterst nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat. Je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak, idealiter aangevuld met een eerste sterke ervaring binnen administratie of office management. Belangrijker echter zijn je attitude en motivatie. Hoewel je in eerste instantie in deze functieomschrijving veel leest over administratie, is het ook van belang dat je communicatief sterk bent omdat je continu in contact bent met verschillende partijen. Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Frans is een zeer grote troef. Een degelijke kennis van Excel (V look-up, draaitabellen en berekeningen) is vereist. Je vindt administratie leuk en haalt energie uit het bewaken van kwaliteit. Je bent stressbestendig, gestructureerd en een oplossingsgericht persoon. Om jouw doelen te bereiken ben je een aanhouder en durf je aan de nodige mouwen te trekken. Tot slot ben je verantwoordelijk, flexibel en sterk in het stellen van prioriteiten.
Ons aanbod
Je komt terecht bij een speler op internationaal niveau en in een job die veel voldoening en uitdaging schenkt en dit alles binnen een leuke en informele setting. We bouwen samen aan je carrière via gerichte praktische trainingen. We bieden een contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen waaronder flexibele werkuren, netto dagvergoeding en hospitalisatieverzekering.
Solliciteer nu!
Heb je interesse in deze vacature als administratief coördinator? Aarzel dan niet en solliciteer rechtstreeks via onderstaande button. Wij nemen graag contact met je op om jouw persoonlijke motivatie en skills te leren kennen.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 032012857