Administratief HR en Marketing Medewerker

Moeskroen | Metaalsector | Administratie | Offertes | Facturatie | Support | 1109546
Over de organisatie
Onze klant is actief in de productie en montage van metalen constructies en industriële plaatbewerking. Door vakmanschap en een continue drang naar vernieuwing speelt onze klant een essentiële rol in het realiseren van betrouwbare, efficiënte en duurzame projecten voor een breed scala aan opdrachtgevers. Binnen de organisatie heerst een praktische en collegiale sfeer, met korte communicatielijnen en een sterke betrokkenheid op de werkvloer.

Jouw nieuwe functie
Als Administratief HR en Marketing Medewerker volg je bestelbonnen en facturatieprocessen nauwgezet op, inclusief de voorbereiding van facturen. Je bent verantwoordelijk voor milieubeheer en -verbetering, waarbij je zorgt voor de correcte sortering van afvalstromen en het naleven van milieuregels. Daarnaast houd je lasnormen en bijbehorende certificaten bij en ondersteun je de productieplanning waar nodig. Je speelt een actieve rol in de rekrutering van zowel arbeiders als bedienden en ondersteunt het marketingteam door teksten te schrijven, vacatures op te stellen en het bedrijf zichtbaar te maken op LinkedIn en Instagram.

Wat verwachten we van jou?
  • Bachelor diploma
  • Ervaring binnen een gelijkaardige rol
  • Een vlotte talenkennis NL-EN-FR
  • Administratief sterk en nauwkeurig

Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijke verloning tussen € 2500 en € 3500 bruto/maand
  • 12 adv-dagen bovenop de 10 wettelijke verlofdagen
  • Thuiswerk is een optie

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse om aan de slag te gaan als Administratief HR en Marketing Medewerker? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Mouscron
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijke verloning tot € 3500 bruto/maand
Réf. :
1109546

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief HR en Marketing Medewerker

  • Payroll and Order Administration Team leader

    Evere | Payroll and Order Administration Team leader | Multinational | Perm contract | ID 1109924
    Evere€ 3000 - 4500 gross with benefits
  • Payroll Expert

    Regio Ieper| Nieuwe functie | Payroll – focus bedienden| Productiebedrijf | 1105734
    IeperOvereen te komen
  • Payroll Specialist

    Overijse | Payroll Specialist | Snelgroeiende KMO | Payroll en HR Administratie, bedrijfswagen | Perm contract
    Overijse€3500-€4500, bedrijfswagen, ADV dagen
  • HR Payroll & Benefits Specialist

    Gent | HR Payroll & Benefits Specialist | Comp & Ben | Internationaal kader EMENA | 1105098
    GentAantrekkelijk salarispakket
  • HR & Payroll Officer met bedrijfswagen

    HR & Payroll Officer | Familiebedrijf | Aartselaar | Fulltime of parttime
    AntwerpenBrutosalaris + extralegale voordelen (o.a. bedrijfswagen)