Over de organisatie
Onze klant is een warme, familiale KMO die actief is binnen een gespecialiseerde nichemarkt. Ze combineren klantgerichtheid met technische expertise en leveren hoogwaardige ondersteuning en producten aan laboratoria in de medische en biowetenschappelijke sector. Hun focus op kwaliteit en service maakt hen een betrouwbare partner voor professionals in onderzoek en analyse.
Jouw nieuwe functie
Als administratief logistiek medewerker speel je een cruciale rol in het vlot laten verlopen van de dagelijkse werking. Je staat in voor de verwerking van inkomende en uitgaande zendingen en zorgt ervoor dat het magazijn steeds geordend en overzichtelijk blijft. Daarnaast ondersteun je de logistieke administratie, met taken zoals stockbeheer en het coördineren van internationale zendingen. Je werkt nauw samen met een hecht team van ervaren salesmedewerkers, productspecialisten, techniekers en administratieve collega’s. Tot slot draag je met jouw nauwkeurigheid en teamspirit bij aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening.
Jouw profiel
Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en/of relevante ervaring
Net afgestudeerd? Aarzel niet en solliciteer!
Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en je kan je uit de slag helpen in het Frans en Engels
Werken met MS-Office is geen probleem voor jou
Je houdt van afwisseling tussen denken en doen.
Je bent flexibel en je hebt een goede werkethiek
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke verloning (€ 2800-€ 3500 bruto)
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Ecocheques
Onkostenvergoeding
Verlof vrij te kiezen
Een 4/5de tewerkstelling in een familiaal bedrijf (FT is bespreekbaar)
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Administratief logistiek medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI