Administratief logistiek medewerker

Administratief logistiek | 4/5de/FT | Familiale sfeer | Groeiend bedrijf | NL/FR/ENG | 1110325

Over de organisatie

Onze klant is een warme, familiale KMO die actief is binnen een gespecialiseerde nichemarkt. Ze combineren klantgerichtheid met technische expertise en leveren hoogwaardige ondersteuning en producten aan laboratoria in de medische en biowetenschappelijke sector. Hun focus op kwaliteit en service maakt hen een betrouwbare partner voor professionals in onderzoek en analyse.

Jouw nieuwe functie

Als administratief logistiek medewerker speel je een cruciale rol in het vlot laten verlopen van de dagelijkse werking. Je staat in voor de verwerking van inkomende en uitgaande zendingen en zorgt ervoor dat het magazijn steeds geordend en overzichtelijk blijft. Daarnaast ondersteun je de logistieke administratie, met taken zoals stockbeheer en het coördineren van internationale zendingen. Je werkt nauw samen met een hecht team van ervaren salesmedewerkers, productspecialisten, techniekers en administratieve collega’s. Tot slot draag je met jouw nauwkeurigheid en teamspirit bij aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening.

Jouw profiel

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en/of relevante ervaring
  • Net afgestudeerd? Aarzel niet en solliciteer!
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en je kan je uit de slag helpen in het Frans en Engels
  • Werken met MS-Office is geen probleem voor jou
  • Je houdt van afwisseling tussen denken en doen.
  • Je bent flexibel en je hebt een goede werkethiek

De arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijke verloning (€ 2800-€ 3500 bruto)
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Onkostenvergoeding
  • Verlof vrij te kiezen
  • Een 4/5de tewerkstelling in een familiaal bedrijf (FT is bespreekbaar)

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als Administratief logistiek medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Pharmaceuticals
Lieu
Zwevegem
Spécialité
Office Administration
Salaire
Aantrekkelijke verloning (€ 2800 - € 3500 bruto)
Réf. :
1110325

Contacter un consultant

Contactez Maite Oosterlinck, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472047

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief logistiek medewerker

  • Administratief Medewerker Douane

    Gent | Administratie | Douane | Logistiek | Internationale Handel | 3 maanden | 1109747
    GentCompetitief salaris met extra's
  • Logistiek Coördinator

    Brugge | Bouwsector | Planning & organisatie | Goede sfeer | 32 verlofdagen
    Brugge€ 3000 - € 4500 bruto/maand
  • Customer Service Medewerker Duits

    Waregem | Administratie | Offertes | Support | Klantencontact | 1109549
    WaregemBruto € 2500 - € 3500 + extralegale voordelen en 12 adv-dagen
  • Logistiek Planner

    Uitdagend takenpakket | Groeiende & toonaangevende speler | Voltijds | Aantrekkelijke verloning
    GentAantrekkelijke verloning met extralegale voordelen
  • Administratief Medewerker Klantendienst

    Regio Gent-Zeehaven | Administratie | Klantendienst | Cijfermatig | Excel | Logistiek & Transport | 1109420
    East FlandersMarktconform salaris + extralegale voordelen