Over de organisatie
Voor onze klant in Antwerpen, actief in een gespecialiseerde sector, zoekt Hays een administratief talent om het marketingteam te versterken. Je start meteen met een vast contract in een voltijdse of 4/5 functie.
Jouw nieuwe functie
Verlenen van allround administratieve ondersteuning en meewerken aan marketingactiviteiten.
Ondersteuning bieden bij het plannen en opvolgen van congressen en events: facturen controleren, budgetten beheren en rapporteren.
Coördineren van promotiemateriaal en folders: deadlines bewaken, contact met grafisch ontwerpers en drukkers, offertes aanvragen en goedkeuringen regelen.
Fungeren als back-up voor beursorganisatie en onderhouden van contacten met leveranciers en partners.
Aanpassen van teksten op digitale kanalen in samenwerking met andere afdelingen.
Voorbereiden & verzamelen van productinformatie voor tenders en aanbestedingen.
Actief meedenken over processen en verbeteringen voorstellen.
Jouw profiel
Je hebt een bacheloropleiding (schoolverlater welkom) of beschikt over 2–3 jaar sterke administratieve ervaring.
Je bent administratief zeer sterk en organisatorisch goed onderlegd.
Je werkt nauwkeurig en accuraat, bent proactief, hands-on, neemt initiatief en denkt graag mee over verbeteringen.
Je spreekt vloeiend Nederlands, hebt een goede kennis van Engels en een basis Frans.
Je werkt vlot met MS Office; ervaring met marketingtools zoals WordPress of SEO is een pluspunt.
Je bent enthousiast, spontaan, open en hands-on, en voelt je goed in een teamgerichte, familiale omgeving.
De arbeidsvoorwaarden
Je krijgt de kans om administratie en marketing te combineren en je stempel te zetten in een internationale organisatie
Je komt terecht in een warme, familiale werkomgeving waar sociaal engagement centraal staat en waar ruimte is voor humor en flexibiliteit.
Een voltijds of deeltijds contract (minimum 4/5)
Een vast contract en competitief salaris aangepast aan jouw ervaring en inzet.
Een aantrekkelijk pakket aan extra voordelen dat jouw werk- en privéleven ondersteunt (uitgebreide verzekeringen, maaltijdcheques, fietsleasing, etc.)
Flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerk en een aantrekkelijk verlofpakket voor een goede werk-privébalans.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI