Over de organisatie
Onze klant is een Belgisch familiebedrijf dat gespecialiseerd is in productie van voeding. In 20 jaar tijd zijn ze één van de belangrijkste spelers in Europa geworden in hun segment. Voor hun productie werken ze steeds met de nieuwste technieken en machines en zetten er sterk op in om te blijven innoveren en verbeteren.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker kom je terecht in de aankoop afdeling. Hierbij ga je het team gaan ondersteunen met allerlei administratieve taken. Onder andere help je bij de overstap naar SAP en de input van gegevens die hierbij komt kijken. Verder maak je productversies aan, volg je alles op op en registreer je producten van leveranciers. Hiernaast controleer je facturen en communiceer je intern steeds correct om een goede flow van producten te verzekeren. Kortom, een gevarieerde administratieve functie.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Je bent een administratieve duizendpoot.
- Je werkt graag zelfstandig en je kan zelf makkelijk structuur aanbrengen.
- Verder ben je steeds nauwkeurig en punctueel.
- Een pluspunt is kennis Frans en Engels.
- Kennis van SAP is ook een pluspunt.
Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant biedt jou voor deze functie:
- een loonpakket aan aangepast aan jouw profiel en ervaring
- maaltijdcheques,
- hospitalisatieverzekering
- 12 ADV dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen – volledig vrij te kiezen
- een licht flexibel uurrooster
- een contract van 40u per week
Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze functie als administratief medewerker in Moeskroen? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI
#1095629