Over de organisatie
Dit bedrijf is een toonaangevende speler in zijn sector, bekend om zijn innovatieve en duurzame ontwerpen. Het heeft een breed scala aan projecten gerealiseerd en werkt nauw samen met klanten om op maat gemaakte oplossingen te leveren die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker boekhouding verwelkom je bezoekers bij het onthaal. Daarnaast verzorg je het postbeheer en de postverdeling, evenals het beheer van inkomende en uitgaande correspondentie. Vervolgens beheer je agenda's en planning. Je zorgt voor het correcte beheer van het archief en houdt de uurregistraties bij. Daarnaast maak je schattingsverslagen en plaatsbeschrijvingen op en volg je kantoorbenodigdheden op en bestel je deze indien nodig. Je verwerkt en volgt de verkoopfacturatie op, evenals binnenkomende offertes en contracten. Je verzorgt de personeelsadministratie en verwerkt en volgt de aankoopfacturatie op. Je verwerkt bankafschriften en tot slot maak je de maandelijkse cijfers op en analyseer je deze.
Jouw profiel
Je hebt relevante ervaring
Je spreekt zeer goed Nederlands en hebt een basiskennis Frans en Engels
Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket
Je bent communicatief sterk en een teamplayer
Je werkt nauwkeurig en resultaatgericht
De arbeidsvoorwaarden
Aantrekkelijke verloning (€2800-€3500 bruto)
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering
Gsm-abonnement
Tankkaart
Vaste uren
6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Administratief medewerker boekhouding? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI