Administratief medewerker Boekhouding

Regio Evergem | Fulltime of 4/5 | Boekhouding & Planning | Nederlands – basis Frans/Engels | 1108266
Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een stabiele en groeiende speler binnen de milieudienstensector, actief in duurzame afvalverwerking en -recyclage. Deze organisatie levert een essentiële bijdrage aan een circulaire economie en is sterk lokaal verankerd. In dit maatschappelijk relevante bedrijf heerst een collegiale sfeer met korte communicatielijnen en veel ruimte voor initiatief.

Jouw nieuwe functie
Als Administratief Medewerker Boekhouding ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het boekhoudteam in een brede waaier aan administratieve en boekhoudkundige taken. Daarnaast draai je op wekelijkse basis mee binnen de planning als back-up collega. Jouw takenpakket omvat onder meer:
  • Administratieve ondersteuning binnen boekhouding
  • Voorbereiden en verwerken van facturen
  • Inboeken en toewijzen van facturen
  • Meewerken aan de verdere introductie en optimalisatie van het nieuwe ERP-systeem
  • Back-up voor de planningsdienst bij afwezigheden
  • Ondersteuning bieden aan collega’s van andere administratieve afdelingen indien nodig.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de financiële manager en werkt nauw samen met collega’s van boekhouding, planning en de commerciële afdeling.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn in deze rol?
  • Je beschikt over een boekhoudkundige achtergrond (diploma of ervaring)
  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig en kan goed zelfstandig werken
  • Je bent flexibel en kan vlot schakelen tussen verschillende afdelingen
  • Je bent assertief, communicatief en werkt graag in team
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt geen schrik om in het Frans of Engels te communiceren
  • Je hebt een basiskennis van MS Office (vooral Excel), en staat open voor werken met IT-systemen
Wat mag je verwachten?
  • Marktconform salarispakket
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • CAO90 premie
  • Fietslease mogelijk na 6 maanden
  • Glijdende werkuren
  • 20 verlofdagen + 12 ADV-dagen
  • Geen collectieve sluitingen
Solliciteer nu
Ben jij de veelzijdige administratieve, boekhoudkundige kracht die wij zoeken? Klik op ‘solliciteer nu’ om jouw CV te sturen. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Eva De Brabant via eva.debrabant@hays.com of 09 210 52 76. Na een eerste kennismaking met ons volgen er 1 à 2 gesprekken bij het bedrijf.

Is deze functie niet exact wat je zoekt, maar ben je wel toe aan een nieuwe uitdaging? Neem gerust contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièrekansen.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
East Flanders
Spécialité
Accounting support
Salaire
Marktconform salaris + extralegale voordelen
Réf. :
1108266

Contacter un consultant

Contactez Eva De Brabant, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 092105276

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief medewerker Boekhouding

  • COMMERCIEEL VERANTWOORDELIJKE

    Commercieel verantwoordelijke | Lokeren | Firmawagen | Gevarieerd takenpakket I 1108302
    LokerenAantrekkelijke loonpakket met o.a. een bedrijfswagen
  • Accountmanager financiële sector

    België | Accountmanager | Ervaring in bank en/of verzekeringen | Commercieel | Proactief | 1106838
    Vlaanderen en WalloniëMarktconform loon (tot +/- 5000 euro bruto) + MC/EC + GV + wagen + gsm ...