Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een stabiele en groeiende speler binnen de milieudienstensector, actief in duurzame afvalverwerking en -recyclage. Deze organisatie levert een essentiële bijdrage aan een circulaire economie en is sterk lokaal verankerd. In dit maatschappelijk relevante bedrijf heerst een collegiale sfeer met korte communicatielijnen en veel ruimte voor initiatief.
Jouw nieuwe functie
Als Administratief Medewerker Boekhouding ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het boekhoudteam in een brede waaier aan administratieve en boekhoudkundige taken. Daarnaast draai je op wekelijkse basis mee binnen de planning als back-up collega. Jouw takenpakket omvat onder meer:
Administratieve ondersteuning binnen boekhouding
Voorbereiden en verwerken van facturen
Inboeken en toewijzen van facturen
Meewerken aan de verdere introductie en optimalisatie van het nieuwe ERP-systeem
Back-up voor de planningsdienst bij afwezigheden
Ondersteuning bieden aan collega’s van andere administratieve afdelingen indien nodig.
Je rapporteert rechtstreeks aan de financiële manager en werkt nauw samen met collega’s van boekhouding, planning en de commerciële afdeling.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn in deze rol?
Je beschikt over een boekhoudkundige achtergrond (diploma of ervaring)
Je bent administratief sterk, nauwkeurig en kan goed zelfstandig werken
Je bent flexibel en kan vlot schakelen tussen verschillende afdelingen
Je bent assertief, communicatief en werkt graag in team
Je spreekt vlot Nederlands en hebt geen schrik om in het Frans of Engels te communiceren
Je hebt een basiskennis van MS Office (vooral Excel), en staat open voor werken met IT-systemen
Wat mag je verwachten?
Marktconform salarispakket
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
CAO90 premie
Fietslease mogelijk na 6 maanden
Glijdende werkuren
20 verlofdagen + 12 ADV-dagen
Geen collectieve sluitingen
Solliciteer nu
Ben jij de veelzijdige administratieve, boekhoudkundige kracht die wij zoeken? Klik op ‘solliciteer nu’ om jouw CV te sturen. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Eva De Brabant via eva.debrabant@hays.com of 09 210 52 76. Na een eerste kennismaking met ons volgen er 1 à 2 gesprekken bij het bedrijf.
Is deze functie niet exact wat je zoekt, maar ben je wel toe aan een nieuwe uitdaging? Neem gerust contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièrekansen.
#LI-DNI