Administratief Medewerker Facturatie

Administratie | Facturatie | Controle | Nederlands/Engels | 1109149
Over de organisatie
Een toonaangevend bedrijf in Zeebrugge, bekend om zijn moderne uitstraling én marktleiderschap binnen de sector. Naast een sterke focus op de continue stroom van transportprocessen, hecht het bedrijf veel waarde aan het welzijn van zijn medewerkers. Mensgericht werken staat centraal: medewerkers krijgen volop kansen om een duurzame en succesvolle carrière uit te bouwen. Denk aan opleidingen op maat, dagelijkse begeleiding, en een doordacht peter-metertraject. Een gezonde work-life balance en een positieve werksfeer zijn geen bijkomstigheden, maar essentiële pijlers binnen de organisatiecultuur.

Jouw nieuwe functie
Als medewerker facturatie ben je verantwoordelijk voor een correcte, tijdige en efficiënte verwerking van de facturen voor de uitgevoerde diensten. Je verzamelt, controleert en verwerkt gegevens over de werkzaamheden en vertaalt deze naar nauwkeurige facturen voor onze klanten. Je werkt nauw samen met de operationele afdelingen om ervoor te zorgen dat alle geleverde diensten volledig en correct worden geregistreerd. Je bewaakt de kwaliteit van het facturatieproces, signaleert afwijkingen en levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van de administratieve procedures. Dankzij jouw nauwkeurigheid en proactieve houding verlopen de facturatieprocessen vlekkeloos en efficiënt. Daarnaast draag je, samen met je collega’s, actief bij aan het kwaliteits-, veiligheids- en milieumanagementsysteem binnen de organisatie.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Zeer goede kennis NL – ENG, andere talen pluspunt
  • Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel)
  • Proactief, leergierig, stressbestendig
  • Nauwkeurig, sterk numeriek denkvermogen
Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijke verloning tussen €2300 en €3200 bruto
  • Maaltijdcheques 8€
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Cafetariaplan
  • Opleidingsmogelijkheden
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als administratief medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Supply Chain & Logistics
Lieu
Zeebrugge
Spécialité
Office Administration
Salaire
Bruto €2300-€3200 + MC, GV, HV, Ecocheques,
Réf. :
1109149

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker Facturatie

  • Customer Service Medewerker

    Customer service | Vast | Administratief | Internationaal | NL/FR/ENG | 1109162
    GistelAantrekkelijke verloning (€2800-€3800 bruto)
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Dossierbeheerder Carrosserie

    Roeselare I Dossierbeheerder Carrosserie I Automotive I Internationaal bedrijf
    RoeselareMarktconform salaris + extralegale voordelen
  • Medewerker Klantenfacturatie

    Regio Antwerpen | Vast Contract | Hybride | NL/FR | Automotive | Groeimogelijkheden
    Zwijndrecht€2700 - €3600 bruto/maand
  • administratief bediende leasing

    Borgerhout I Sales Advisor I Automotive | Internationaal bedrijf | ref. 1107775
    Borgerhout2500-3800