Over de organisatie
Het bedrijf is actief in de outdoor uitrusting en creëert oplossingen om de avonturen in het leven te vereenvoudigen. Ze ontwerpen en ontwikkelen slimme, stijlvolle producten die milieuvriendelijk, kwaliteitsvol, veilig en gemakkelijk in gebruik zijn. De organisatie combineert technische expertise met een passie voor het buitenleven, en streeft ernaar om mensen te ondersteunen in hun actieve levensstijl.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker in de finance zal jij verantwoordelijk zijn voor het verwerken van zendnota’s, facturen en inkooporders. Je signaleert en volgt prijs- en hoeveelheidverschillen nauwkeurig op. Daarnaast coördineer je de opvolging van openstaande inkooporders en onderhoud je contact met leveranciers. Je werkt daarbij nauw samen met de afdelingen inkoop en materiaalbeheer om afwijkingen tijdig op te lossen. Verder ondersteun je de financiële dienst bij diverse administratieve processen.
Wat verwachten we van jou?
- Bachelordiploma (administratief, financiële richting, etc..)
- Eerste relevante ervaring binnen een gelijkaardige functie
- Zeer goede kennis Nederlands en Engels, basis Frans
- Basiskennis van boekhoudkundige processen is een pluspunt
- Administratief sterk en nauwkeurig
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijk loon tussen € 3000 en € 3500 bruto/maand
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Flexibele uren
- 9 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
- Vast contract
- Een gezonde work-life balance
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als administratief medewerker finance? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI