Je nieuwe functie
Als administratieve ondersteuning ben je verantwoordelijk voor het controleren van nieuwe binnenkomende contracten van B2B-klanten. Je zorgt voor een uitstekende opvolging bij de analyse van profielen, voert KYC-analyses uit voor elke klant en zorgt ervoor dat de klant solvabel is zodat hij als klant in het bedrijf kan worden geregistreerd. Je bent ook in staat om de juiste informatie te zoeken om dossiers te kunnen aanvullen. Daarnaast heb je contact met verschillende afdelingen voor de opvolging van verzoeken.
Jouw profiel
Hays is op zoek naar een Administratief Medewerker met de juiste ervaring. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels is een plus. Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met minstens 1 jaar soortgelijke ervaring in een administratieve functie. Tot slot, heb je een zeer goede kennis van Ms Office.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je een interimcontract met uitzicht op een vaste aanstelling, aangevuld met een reeks extralegale voordelen zodra je een vast contract hebt, zoals een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, vergoeding van transportkosten, een woonbonus, opleidingen, cafetariaplan, 30 vakantiedagen, telefoonabonnement. De klant hanteert een 38-urenwerkweek met de mogelijkheid om na de opleiding twee dagen per week thuis te werken.
Over de organisatie
Onze klant is een bekende speler binnen de financiële sector, een uitdagende sector met zeer goede opleidings- en carrièremogelijkheden op lange termijn.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie 02 588 70 80.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI