Administratief Medewerker Klantendienst

Brussel centrum | Administratieve support | nauwkeurig | NL/FR | interimcontract met optie vast
Je nieuwe functie

Als administratieve ondersteuning ben je verantwoordelijk voor het controleren van nieuwe binnenkomende contracten van B2B-klanten. Je zorgt voor een uitstekende opvolging bij de analyse van profielen, voert KYC-analyses uit voor elke klant en zorgt ervoor dat de klant solvabel is zodat hij als klant in het bedrijf kan worden geregistreerd. Je bent ook in staat om de juiste informatie te zoeken om dossiers te kunnen aanvullen. Daarnaast heb je contact met verschillende afdelingen voor de opvolging van verzoeken.

Jouw profiel

Hays is op zoek naar een Administratief Medewerker met de juiste ervaring. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels is een plus. Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met minstens 1 jaar soortgelijke ervaring in een administratieve functie. Tot slot, heb je een zeer goede kennis van Ms Office.


De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt je een interimcontract met uitzicht op een vaste aanstelling, aangevuld met een reeks extralegale voordelen zodra je een vast contract hebt, zoals een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, vergoeding van transportkosten, een woonbonus, opleidingen, cafetariaplan, 30 vakantiedagen, telefoonabonnement. De klant hanteert een 38-urenwerkweek met de mogelijkheid om na de opleiding twee dagen per week thuis te werken.

Over de organisatie

Onze klant is een bekende speler binnen de financiële sector, een uitdagende sector met zeer goede opleidings- en carrièremogelijkheden op lange termijn.

Solliciteer direct op deze vacature


Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie 02 588 70 80.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Banking & Financial Services
Lieu
Brussels
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2900 eur bruto
Réf. :
1108688

Contacter un consultant

Contactez Claudia Gallo, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruxelles
Hays Bruxelles, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 588 70 80

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker Klantendienst

  • Customer Service Order Entry bij moderne & duurzame KMO

    Aartselaar | Customer Service Order Entry | KMO | Administratie | NL & FR | 32 verlofdagen | Vast contract
    Aartselaar€3000 - €3900 bruto + voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Customer service medische sector (Nederlands-Frans)

    Kontich | Customer service + orderverwerking | NL-FR-EN | Innovatief bedrijf | Fulltime | 28 vakantiedagen
    Kontich€2600 - €3600 bruto + voordelen
  • CUSTOMER SERVICE MEDISCHE SECTOR NL/FR

    Kontich | Klantencontact & Administratie | Kennis Nederlands & Frans | Medische wereld
    Kontich2800 - 3800 euro bruto + voordelen
  • Administratief Medewerker Order Entry

    Kontich | Orderverwerking in SAP | Klantencontact | NL EN | Thuiswerk | 1109256
    Kontich2800 - 3500 euro bruto/maand + voordelen