Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
Over de organisatie

Voor één van zijn goede klanten, een technische internationale speler binnen zijn segment, kijkt Hays Antwerpen Office Professionals dringend uit naar een administratief bediende met focus op administratie en facturatie om het technisch administratief binnendienst service team te vervoegen. Het gaat om een fulltime positie met mogelijkheid tot snelle opstart. In eerste instantie tot eind december 2025, en optie tot verlenging of vast contract.

Jouw nieuwe functie

Als Sales Support zal je instaan voor de volledige opvolging en coördinatie van de projecten van je collega’s van de buitendienst. Zodra een nieuw project is goedgekeurd, volgt er een interne kick-off meeting met het team. Jijzelf lanceert de nodige aanvragen intern en neemt contact op met de zusterbedrijven of derden voor de bestelling van de nodige onderdelen en het inplannen van de juiste techniekers. Voor zeer technische zaken kan je rekenen op de hulp van een Support Engineer die dit luik voor zijn/haar rekening neemt. Eens het project ten einde loopt, onderneem je de juiste acties en sta je in voor het nakijken van de gedane kosten. Je sluit het dossier definitief af met het opstellen van de factuur en volgt deze op bij de klant. Tot slot ondersteun je je sales collega’s ook met andere administratieve taken, zoals het opstellen van offertes en aanpassen van prijslijsten of zelfs een stukje planning.

Jouw profiel

Voor onze klant kijken wij uit naar iemand die al een gelijkaardige administratief commercieel ondersteunende ervaring heeft opgedaan. Het gaat om verschillende projecten die je tegelijkertijd moet coördineren, dus met de nodige ervaring op zak kan je beter prioriteiten stellen en proactief schakelen waar nodig. Finesse met techniciteit is ook een mooie troef.
Omdat het bedrijf actief is over gans België, dien je je naast het Nederlands ook vlot te kunnen uitdrukken in het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. Engels is ook een must, omdat dit de internationale voertaal is. Wat IT-kennis betreft, is het heel interessant als je ervaring hebt met SAP. Kennis van Word en Excel is wel van belang, omdat veel data hierin verwerkt en geanalyseerd wordt. Draaitabellen kunnen maken, vormt dus een groot pluspunt!
Tot slot ben je als persoon communicatief en commercieel ingesteld, administratief sterk, nauwkeurig en oplossingsgericht. Je werkt graag georganiseerd en kan de nodige prioriteiten stellen in je dagelijkse taken en verantwoordelijkheden. Tevens ben je een teamplayer, maar kan je tegelijkertijd ook heel zelfstandig werken.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt je een allround job met de nodige variatie en verantwoordelijkheid binnen een aangename en moderne werkomgeving. Je komt terecht in een hecht team met open sfeer en cultuur en directe communicatielijnen. Op jaarbasis kan je 12 ADV-dagen opbouwen. Je kan er bovendien rekenen op een mooi salarispakket aangevuld met tal van extralegale voordelen. Na een inwerkperiode kan je een dag per week van thuis uit werken.
Solliciteer direct op deze vacature

Interesse in deze functie als administratief medewerker met nauwkeurige skills bij een internationale technische speler? Solliciteer dan online met een up-to-date en persoonlijk CV!

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Engineering
Lieu
Kontich
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
Réf. :
1108710

Contacter un consultant

Contactez Katrien Kosik, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Anvers
Hays Anvers, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027964

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

  • Commercieel-Administratief Medewerker Lier

    Lier | Dossierbeheer a-z eigen klanten | Fulltime | 28 vakantiedagen | NL/EN/FR | 1109845
    Antwerpen€ 2500 - € 3800 bruto/maand met extralegale voordelen
  • Administratief bediende met oog voor detail NL/FR/EN

    Berchem | Administratie, dossierbeheer, stuk klantencontact | Goede kennis Engels en basis Frans | FT of 80%
    Berchem (Antwerp)€2500 - €3000 bruto + extralegale voordelen
  • Administratief baliemedewerker Aartselaar

    Aartselaar | Administratie | Sterk groeiende KMO | Automotive | Glijdende werkuren | 1109437
    Aartselaar€2800-€3200 bruto met extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker

    Strombeek-Bever | Junior Allround Administratief Bediende| NL + FR | 12 ADV dagen
    Strombeek-BeverMax 2700 euro BRUTO
  • Finance & Administration Assistant

    Diegem | Finance & Administration Assistant | Nederlands | Juridische sector | vast contract | ref. 1109560
    DiegemVast contract: 2800-4000 euro bruto / maand