Jouw nieuwe functie
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor het onthaal en telefonisch contact met de klanten en leveranciers. Ook volg je samen met de boekhoudkundige afdeling de facturatie op. Daarnaast sta je in voor de opvolging van het wagenpark en de gsm-policy. Het bestellen van kledij en kantoormateriaal zit ook in jouw takenpakket. Ten slotte sta je in voor de sociale media en marketing van het bedrijf. Er kunnen ook nog andere functiegerelateerde taken bijkomen.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Goede kennis NL, andere talen zijn een pluspunt
- Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Je bent communicatief, nauwkeurig en probleemoplossend
- Kunnen multitasken en het overzicht bewaren
Wat krijg je hiervoor terug?
- een aantrekkelijk loonpakket tussen bruto €2.400 en €3.000
- GSM + Abonnement
- Maaltijdcheques €8
- EcoCheques
- 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen.
Over de organisatie
Je komt terecht binnen een toonaangevende en dynamische onderneming met een jong en ervaren team. Je krijgt de kans om door te groeien binnen de onderneming naargelang kennis en ervaring.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse om aan de slag te gaan als Administratief Bediende? Aarzel dan niet en verstuur je CV online of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI