Administratief Medewerker Order Entry

Kontich | Orderverwerking in SAP | Klantencontact | NL EN | Thuiswerk | 1109256

Over de organisatie

Voor een goede klant in Kontich zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor het customer service team. De firma biedt innovatieve wateroplossingen aan en is internationaal actief. Het betreft een voltijdse functie, starten met een interimcontract.

Jouw nieuwe functie

Als Administratief Medewerker kom je terecht in een team van zeven collega’s. Je takenpakket zal o.a. bestaan uit:
  • Het correct verwerken van bestellingen in het ERP-systeem
  • Klanten op de hoogte houden van hun bestelling, levering, beschikbaarheid, prijzen, etc.
  • Nauw samenwerken met de collega’s van sales
  • Klantencontact via telefoon en e-mail
  • Ad hoc administratieve vragen beantwoorden

Jouw profiel

  • Je hebt een eerste ervaring in een administratieve job waarbij je al in aanraking gekomen bent met een ERP-systeem zoals SAP, Navision, AS400, Odoo, etc.
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, Frans is een mooie extra
  • Je kan professioneel communiceren en je werkt graag in teamverband
  • Je bent stressbestendig en kan goed je eigen werk organiseren
  • Je neemt graag ownership en werkt ook graag zelfstandig je werk af


De arbeidsvoorwaarden

  • Een familiale kmo binnen een grote internationale groep
  • Een mooi modern kantoor met toffe collega’s en een aangename werksfeer
  • Een hecht team waar iedereen elkaar helpt en ondersteunt
  • Een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met maaltijdcheques en woon-werkvergoeding (sociaal abonnement/fietsvergoeding/kilometervergoeding)
  • Een interimcontract, met mogelijkheid tot verlenging of een vast contract op termijn
  • Glijdende uren en 2 thuiswerkdagen na de inwerkperiode


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Engineering
Lieu
Kontich
Spécialité
Office Administration
Salaire
2800 - 3500 euro bruto/maand + voordelen
Réf. :
1109256

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker Order Entry

  • Sales Support & Order Administrator

    Zaventem | Sales & Administratie | NL FR | IT-sector | Familiaal bedrijf | Vast contract
    Zaventemtot 4000 euro bruto/maand
  • TECHNISCH PLANNER

    Planner | Technische sector | Steenokkerzeel | NL + FR | Collegiale werkomgeving | vast contract
    Londerzeel4500-4900 euro bruto
  • Productieplanner

    Turnhout | Productieplanning | FMCG | Voltijds | NL | Vast Contract | Optie voor bedrijfswagen | 1108996
    Turnhout€3300 - €4000 bruto + voordelen
  • Service Planner

    Regio Zele | Elektromechanica | Planning | Techniek | Klantencontact | Navision
    ZeleBrutoloon + extralegale voordelen
  • Planner

    Wielsbeke | Familiaal karakter | 32 verlofdagen | Voltijds | Aantrekkelijke verloning
    Wielsbeke32 verlofdagen, groeps- en hospitalisatieverzekering