Over de organisatie
Voor een goede klant in Kontich zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor het customer service team. De firma biedt innovatieve wateroplossingen aan en is internationaal actief. Het betreft een voltijdse functie, starten met een interimcontract.
Jouw nieuwe functie
Als Administratief Medewerker kom je terecht in een team van zeven collega’s. Je takenpakket zal o.a. bestaan uit:
- Het correct verwerken van bestellingen in het ERP-systeem
- Klanten op de hoogte houden van hun bestelling, levering, beschikbaarheid, prijzen, etc.
- Nauw samenwerken met de collega’s van sales
- Klantencontact via telefoon en e-mail
- Ad hoc administratieve vragen beantwoorden
Jouw profiel
- Je hebt een eerste ervaring in een administratieve job waarbij je al in aanraking gekomen bent met een ERP-systeem zoals SAP, Navision, AS400, Odoo, etc.
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels, Frans is een mooie extra
- Je kan professioneel communiceren en je werkt graag in teamverband
- Je bent stressbestendig en kan goed je eigen werk organiseren
- Je neemt graag ownership en werkt ook graag zelfstandig je werk af
De arbeidsvoorwaarden
- Een familiale kmo binnen een grote internationale groep
- Een mooi modern kantoor met toffe collega’s en een aangename werksfeer
- Een hecht team waar iedereen elkaar helpt en ondersteunt
- Een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met maaltijdcheques en woon-werkvergoeding (sociaal abonnement/fietsvergoeding/kilometervergoeding)
- Een interimcontract, met mogelijkheid tot verlenging of een vast contract op termijn
- Glijdende uren en 2 thuiswerkdagen na de inwerkperiode
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI