Administratief Medewerker Order Entry Medische Sector NL/FR

Mechelen | Orderverwerking & Klantencontact | NL + FR | Interim optie vast | 1109352

Over de organisatie

Voor een goede klant, marktleider in de Benelux en actief in de medische sector in regio Aartselaar, zoeken we momenteel een nieuwe collega. Het bedrijf kijkt uit naar iemand om het team van Customer Service te vervoegen. Het betreft een firma met een 200-tal collega’s en een uitgebreid binnendienst team.

Jouw nieuwe functie

Je komt terecht in een team en hebt verschillende verantwoordelijkheid waaronder:
  • Bestellingen inputten en verwerken in het ERP systeem
  • Orders nakijken en opzoekingen doen
  • Levertermijnen opvolgen
  • Klanten op de hoogte houden van wijzigingen over leveringen in de verschillende landstalen
  • Problemen oplossen rond facturatie, levering, retours
  • Creditnota’s verwerken
  • Eventueel offertes opstellen samen met accountmanager

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring binnen customer service, order entry, commerciële binnendienst, of vergelijkbaar.
  • Je hebt ervaring met een ERP-systeem (SAP, Navision, AS400, Microsoft Dynamics 365, etc.).
  • Je hebt een sterke kennis van het Nederlands en Frans. Daarnaast spreek je ook een woordje Engels.
  • Je bent nauwkeurig, communicatief, georganiseerd en behulpzaam.
  • Je komt graag terecht in een hecht team binnen een internationale firma.
  • Je hebt affiniteit met de medische sector.

De arbeidsvoorwaarden

  • Een voltijds contract, met een contract van onbepaalde duur na 6 maanden interim.
  • Een marktconform salaris afhankelijk van ervaring (loonvork: € 3000 - € 4000 bruto/maand).
  • Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc.
  • Na de inwerkperiode de mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Dankzij een 40-uren week kan je rekenen op 12 extra vakantiedagen per jaar.
  • Je komt terecht in een mooie moderne werkomgeving en wordt goed opgeleid om een echte expert te worden.

Solliciteer direct op deze vacature

Interesse in deze allround job met veel klantencontact en opvolging in de medische sector? Solliciteer dan meteen online met een recent persoonlijk cv!

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Healthcare & Medical
Lieu
Mechelen
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 3000 - € 4000 bruto/maand + voordelen
Réf. :
1109352

Contacter un consultant

Contactez Asma Chahchah, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: +3232027965

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker Order Entry Medische Sector NL/FR

  • Customer Service Order Entry

    Région d'Anvers | Service Clientèle | Traitement des Commandes | Secteur Médical | Multilingue | 1109751
    AnversSalaire compétitif avec des extras
  • Sales Support & Order Administrator

    Zaventem | Sales & Administratie | NL FR | IT-sector | Familiaal bedrijf | Vast contract
    Zaventemtot 4000 euro bruto/maand
  • Planner met technische affiniteit

    Regio Wommelgem | Planner met technische affiniteit | 1106107
    Wommelgem2000-3000
  • Planner NL/FR

    Regio Zwijndrecht | Planner | 3 dagen thuiswerk | NL FR | 1109329
    ZwijndrechtMarktconform salaris met extra legale voordelen
  • Productieplanner

    Uitdagend takenpakket | toonaangevende speler | Voltijds | Aantrekkelijke verloning
    Aalst (East Flanders)Aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen