Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker heb je een veelzijdige en uitdagende functie binnen ons bedrijf. Je bent de belangrijke ondersteuning voor de dienst planning. Je krijgt een grondige opleiding om alle aspecten van deze rol goed onder de knie te krijgen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bijspringen van twee collega’s wanneer het drukker wordt.
In deze rol zul je contact hebben met zowel klanten als technici. Je zult technici benaderen om afspraken in te plannen en deze informatie delen met de klant. Je bent de schakel tussen beide partijen. Soms zal een klant zelf contact met jou opnemen om een afspraak te maken voor een reparatie, terwijl het andere keren aan jou is om de klant te bellen voor een onderhoudsbeurt.
Naast deze taken zul je ook verantwoordelijk zijn voor het verwerken van administratieve bestellingen en het opstellen van offertes. Daarnaast zul je statistieken genereren met behulp van Excel.
Dit alles maakt jouw takenpakket zeer gevarieerd en interessant. Het vereist geen technische kennis, maar wel een goede organisatievaardigheden en communicatieve vaardigheden.
Jouw profiel
Voor deze veelzijdige job zijn wij op zoek naar iemand met:
Arbeidsvoorwaarden
Wat kan jij verwachten?
Over de organisatie
Onze klant is een internationaal bedrijf die actief bezig is met het ontwikkelen van producten en diensten voor waterbehandeling. Hun doel is om klanten waterbehandelingsinstallaties, -technologieën en -diensten aan te kunnen bieden en dit zo duurzaam mogelijk. Je komt terecht in een internationaal stabiel bedrijf met een topwerksfeer. Het kantoorgebouw is volledig vernieuwd en vlot bereikbaar zowel met de auto als met openbaar vervoer.
Heb je interesse in variërende en uitdagende job? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Justine De Zutter van Hays Zaventem.
Téléphone: 025411654