Over de organisatie
Onze klant is een erkende organisatie binnen de maritieme sector die zich inzet voor de ondersteuning van ondernemingen actief in de zeevisserij. Vanuit een centrale rol in de sector combineert het bedrijf beleidsmatige betrokkenheid met praktische dienstverlening.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker ben je actief betrokken bij diverse taken binnen de organisatie. Je verzamelt informatie via contacten en andere vertegenwoordigers uit de sector, en ondersteunt bij de opmaak en opvolging van het Productie- en Marketingplan. Daarnaast werk je mee aan duurzaamheidsprojecten en begeleid je nieuwe initiatieven van evaluatie tot implementatie, inclusief de bijhorende administratie. Je schrijft artikels en draagt bij aan de redactie van het informatieblad. Tot slot neem je secretariaatstaken op en bied je ondersteuning aan jonge instromers.
Wat verwachten we van jou?
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Schoolverlaters komen ook in aanmerking
- Zeer goede kennis NL-EN, matige kennis FR
- Vlotte kennis van MS-Office
- Administratief sterk en nauwkeurig
- Communicatief en een initiatiefnemer
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijke verloning tussen € 2500 en € 3500 bruto/maand
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- 38-uren werkweek, thuiswerk is bespreekbaar
- 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als administratief medewerker? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI