Administratief Medewerker

Roeselare | Administratie | Klantencontact | Ondersteunende functie | 1109322
Over de organisatie
Onze klant is actief in de distributie van werkkledij en persoonlijke beschermingsmiddelen voor professionele omgevingen. Denk aan oplossingen die bijdragen aan veiligheid, comfort en efficiëntie op de werkvloer en onderweg. Binnen het bedrijf heerst een praktische en klantgerichte aanpak.

Jouw nieuwe functie
Als administratief ondersteunend medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen en verzoeken van klanten en partners, zowel via e-mail als telefoon. Je verwerkt bestellingen nauwkeurig en zorgt voor een correcte registratie en opvolging van gegevens in het interne systeem, zodat alle betrokkenen altijd up-to-date zijn. Daarnaast ondersteun jij het transportteam als back-up tijdens ziekte of verlof. Tot slot voer je regelmatig kastcontroles uit bij klanten om de kwaliteit en organisatie te waarborgen.

Wat verwachten we van jou?
  • Bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Zeer goede talenkennis NL, basis van EN en FR
  • Vertrouwd met Excel en ERP-systemen (kennis van Dynamics 365 is een pluspunt)
  • Administratief sterk en nauwkeurig
  • Klantvriendelijk en commercieel

Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijke verloning tussen € 2800 en € 3200
  • Maaltijdcheques €6
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Glijdende werkuren
  • 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als administratief medewerker finance? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Roeselare
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 2800 - € 3200 bruto/maand + extralegale voordelen
Réf. :
1109322

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Medewerker

  • Tijdelijk Administratief Bediende – Voltijds of 4/5de – Antwerpen Rechteroever

    Regio Antwerpen / Administratief bediende / NL&FR / FT of 4/5de / Woon-werkvergoeding
    AntwerpenMarktconform + extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker Medische Sector

    Retie | Medische sector | Allround Administratief Medewerker | NL EN FR | 1109259
    Retie€ 3000 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker

    Strombeek-Bever | Junior Allround Administratief Bediende| NL + FR | 12 ADV dagen
    Strombeek-BeverMax 2700 euro BRUTO
  • Administratief bediende - Boekhouding

    Leuven | Boekhoudkundige Administratief Medewerker | Nederlands – Engels – Frans (basis) | Winkelinrichting |
    Heverlee2800 tot 4000 euro bruto
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Regio Brugge | Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge€ 2.500 - € 3.500 bruto/maand + extralegale voordelen