Administratief medewerker service en facturatie

Regio Kontich | Allround support service-afdeling | Internationale speler | Fulltime | 9 ADV-dagen | Nederland

Over de organisatie

Voor onze klant, een gezonde internationale technische speler, zijn wij op zoek naar een administratief bediende om het serviceteam te vervoegen. Het gaat om een fulltime job voor lange termijn.


Jouw nieuwe functie

Het servicedepartement bestaat uit 5 collega’s waar iedereen zijn eigen verantwoordelijkheden en taken heeft. Als administratief medewerker bestaat jouw job uit o.a.:

  • Dagelijks klantencontact via telefoon en email.
  • Offertes opstellen en opvolgen van de geplande onderhouden.
  • Orderverwerking van bestellingen.
  • Facturatie van werkuren en nodige materialen.
  • Monitoren voorraad wisselstukken.
  • Back-up opvolging en planning servicetechniekers.
  • Het boeken van reizen en hotels, waar nodig.
  • Ad hoc administratieve taken…

Jouw profiel

  • Ervaring in een service-omgeving is geen vereiste, maar wel een pluspunt.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en je hebt een vlotte kennis van het Frans én Engels.
  • Je hebt reeds ervaring met een ERP-pakket en een basiskennis office-programma’s, kennis van Microsoft Dynamics is een pluspunt.
  • Je kan snel schakelen en bent hands-on.
  • Je werkt punctueel en je hebt verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent organisatorisch en communicatief sterk.
  • Je bent zelfstandig sterk en ook een teamplayer.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt jou een uitdagende fulltime functie binnen een internationaal bedrijf. Je komt terecht in een dynamische en down-to-earth werkomgeving. Voor jouw ervaring kan je rekenen op een marktconforme verloning met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, een collectief bonussysteem etc. Na een inwerkperiode kan je enkele dagen per week van thuis uit werken. Op jaarbasis bouw je 9 extra ADV-dagen op.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze functie als administratief medewerker service en facturatie? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Kontich
Spécialité
Office Administration
Salaire
Marktconform brutosalaris met extralegale voordelen
Réf. :
1110218

Contacter un consultant

Contactez Hanna Hens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027989

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief medewerker service en facturatie

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Medewerker commerciële binnendienst orderverwerking (NL/EN)

    Hoboken | Administratie | Klantencontact | Internationale speler | Interim optie vast
    Hoboken€2800 - €3500 bruto + voordelen
  • Customer Service Medewerker DE/EN/NL

    Geel | Internationale Speler | Customer Service a tot z | NL EN- DE | 32 verlofdagen | 1109602
    Geel€ 3000 - € 4000 bruto/maand
  • Customer servicemedewerker

    Antwerpen | Logistiek | Internationale omgeving | EN/NL/FR I 1109984
    Antwerpen€ 2800 - € 3800 bruto/maand