Over de organisatie
Onze klant is een gevestigde waarde binnen de landbouwsector en biedt jou een boeiende functie in een dynamische en aangename werkomgeving. Je komt terecht in een organisatie met een maatschappelijk relevante missie, waar je werk écht impact heeft. De combinatie van een fijne werksfeer, flexibele werkuren en een aantrekkelijk loonpakket maakt deze opportuniteit bijzonder interessant.
Jouw nieuwe functie
Binnen deze functie sta je in voor het aanmaken en verwerken van registraties en zorg je voor een correcte administratieve opvolging. Daarnaast houd je zowel het digitale als het fysieke archief zorgvuldig bij, inclusief het scannen en verwerken van documenten. Je bereidt diverse materialen en documenten voor, maakt ze aan en verspreidt ze tijdig. Ook behandel je inkomende en uitgaande post door deze te sorteren, verdelen en verwerken. Je maakt efficiënt gebruik van interne softwaretoepassingen om je taken vlot uit te voeren. Verder bewaak je de voorraden en sta je in voor het stockbeheer. Je bemant het onthaal, ontvangt bezoekers en voorziet interne medewerkers van de nodige materialen. Tot slot behandel je anomalieën, zoals onregelmatigheden in registraties, en zorg je voor een correcte afhandeling.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
- Bachelor in een administratieve richting
- Zeer goede kennis Nederlands, andere talen zijn een pluspunt
- Goede kennis van het Office-pakket
- Nauwkeurig, administratief sterk, stipt, proactief
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijk loon
- Maaltijdcheques van 8 Euro
- Groepsverzekering
- 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
- Glijdende werkuren en thuiswerk tot 2 dagen in week
Solliciteer nu online voor deze functie!
Heb je interesse in deze vacature als Administratief Medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.41.
Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
#LI-DNI