Administratief Medewerker Vastgoed

Brussel | Administratief & analytisch | Vastgoedsector | NL FR | Interim met optie vast | 1109863

Over de organisatie

Je komt terecht bij een internationale speler met een sterke reputatie in de sector. Binnen deze dynamische werkomgeving krijg jij de kans om écht impact te maken met jouw administratieve en analytische talenten. Bovendien ontwikkel je dankzij een uitgebreid opleidingsaanbod niet alleen je professionele skills, maar groei je ook op persoonlijk vlak!

Jouw nieuwe functie

Voor één van onze klanten, een gerenommeerde speler op de verzekeringsmarkt en gespecialiseerd in vastgoed, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Vastgoed om het team te versterken. Binnen jouw nieuwe functie kom je terecht in een team van acht collega’s, verdeeld over verschillende commerciële sites. Jouw takenpakket bestaat uit het beheren van de huurovereenkomsten via SAP, zorgen voor een correcte facturatie en betalingen, alsook een nauwkeurig beheer van huurkosten. Daarnaast sta je in voor een punctuele opvolging van de dossiers en stel je rapportages op, zodat alles tot in de puntjes klopt. Daarnaast ben jij hét aanspreekpunt voor klanten. Telefonisch houd je hen proactief op de hoogte en je zorgt voor een vlotte opvolging.

Jouw profiel

Je beschikt over een bachelor diploma en hebt relevante ervaring in een gelijkaardige administratieve functie binnen de brede vastgoedsector of bij een syndicus. Je bent tweetalig Nederlands en Frans, of beschikt over een zeer goede kennis van de andere taal. Je bent communicatief en proactief, met een sterk analytisch vermogen en een grote nauwkeurigheid in je werk. Je houdt van gevarieerde taken en werkt graag zelfstandig. Je hebt affiniteit met cijfers én met het analyseren van huurovereenkomsten, die je vervolgens verwerkt in SAP.

De arbeidsvoorwaarden

Je ontvangt een aantrekkelijk salaris dat in lijn ligt met jouw ervaring. Dit wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, een woon-werkvergoeding, etc. Daarnaast kan het succesvol doorlopen van jouw interimperiode resulteren in een vast contract aangevuld met verschillende extra voordelen, zoals hospitalisatie- en groepsverzekering.


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Insurance
Lieu
Brussels
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 2800 - € 3800 bruto/maand
Réf. :
1109863

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 533 21 66

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217