Over de organisatie
Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in diverse milieudomeinen, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker orderprocessing. Met drie vestigingen waaronder het hoofdkantoor in Wevelgem, telt het bedrijf momenteel 180 medewerkers, verdeeld over de verschillende locaties. In de afgelopen jaren is het bedrijf aanzienlijk gegroeid.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker maak je deel uit van een team van vijf collega's en werk je in een open kantoorruimte. In deze uitdagende administratieve rol ben je na een grondig opleidingstraject verantwoordelijk voor het invoeren en registreren van stalen en het voorbereiden en inplannen van klantopdrachten, zoals afhalingen, bemonsteringen en analyses. Daarnaast verzorg je de maandelijkse facturatie van opdrachten en ben je verantwoordelijk voor de telefonische communicatie.
Jouw profiel
Je hebt ervaring in een administratieve rol
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
Je bent communicatief en sociaal ingesteld
Nauwkeurig en zelfstandig werken is geen probleem, maar je bent ook een teamplayer
Je kent het Office-pakket en je hebt geen schrik om eigen softwarepakketten aan te leren
De arbeidsvoorwaarden
Mooie verloning afhankelijk van ervaring tussen € 2.600 en € 3.000
Maaltijdcheques
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
12 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Mogelijkheid tot fietsleasing
Een uitgebreide opleiding
Een moderne werkomgeving
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als administratief medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI