Administratief medewerker

Administratie | Vast | Klantencontact | Milieu | Groeiend bedrijf | 1110095

Over de organisatie

Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in diverse milieudomeinen, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker orderprocessing. Met drie vestigingen waaronder het hoofdkantoor in Wevelgem, telt het bedrijf momenteel 180 medewerkers, verdeeld over de verschillende locaties. In de afgelopen jaren is het bedrijf aanzienlijk gegroeid.

Jouw nieuwe functie

Als administratief medewerker maak je deel uit van een team van vijf collega's en werk je in een open kantoorruimte. In deze uitdagende administratieve rol ben je na een grondig opleidingstraject verantwoordelijk voor invoeren en registreren van stalen en het voorbereiden en inplannen van klantopdrachten, zoals afhalingen, bemonsteringen en analyses. Daarnaast verzorg je de maandelijkse facturatie van opdrachten en ben je verantwoordelijk voor de telefonische communicatie.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring in een administratieve rol
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands
  • Je bent communicatief en sociaal ingesteld
  • Nauwkeurig en zelfstandig werken is geen probleem, maar je bent ook een teamplayer
  • Je kent het Office-pakket en je hebt geen schrik of eigen softwarepakketten aan te leren

De arbeidsvoorwaarden

  • Mooie verloning (€ 2600 - € 3000)
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Een uitgebreide opleiding
  • Een moderne werkomgeving

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze vacature als administratief medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Other
Lieu
Wevelgem
Spécialité
Office Administration
Salaire
Mooie verloning (€ 2600 - € 3000)
Réf. :
1110095

Contacter un consultant

Contactez Maite Oosterlinck, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: 050472047

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief medewerker

  • Tijdelijk Administratief Bediende – Voltijds of 4/5de – Antwerpen Rechteroever

    Regio Antwerpen / Administratief bediende / NL&FR / FT of 4/5de / Woon-werkvergoeding
    AntwerpenMarktconform + extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker Medische Sector

    Retie | Medische sector | Allround Administratief Medewerker | NL EN FR | 1109259
    Retie€ 3000 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker

    Strombeek-Bever | Junior Allround Administratief Bediende| NL + FR | 12 ADV dagen
    Strombeek-BeverMax 2700 euro BRUTO
  • Administratief bediende - Boekhouding

    Leuven | Boekhoudkundige Administratief Medewerker | Nederlands – Engels – Frans (basis) | Winkelinrichting |
    Heverlee2800 tot 4000 euro bruto
  • Administratief Medewerker Finance

    Menen | Finance | Administratie | Facturatie | Orders | 1109953
    Menen€ 3000 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen en 9 adv-dagen