Over de organisatie
Dit bouwbedrijf, specialiseert zich in beton- en infrastructuurwerken. Meer dan 190 medewerkers zetten zich dagelijks in om de wens van de klanten te vervullen.
Ze hechten veel waarde aan samenwerken, klantgerichte oplossingen, betrokkenheid en autonomie.
Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker bied je directe administratieve ondersteuning aan de werfleiders van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van huisaansluitfiches, wat inhoudt dat je foto's verzamelt, bochten noteert en een schets maakt van het uiteindelijke resultaat. Daarnaast stel je lijsten op waarin duidelijk staat wat de werfleider nodig heeft. Tot slot verzorg je de opmaak van brieven, verstuur je e-mails en zorg je voor de aanmaak van diverse documenten.
Jouw profiel
- Je hebt een bachelor diploma of al enige ervaring
- Ben je net afgestudeerd in een bachelor, aarzel dan niet om te solliciteren
- Je houdt van administratief werk en haalt er voldoening uit
- Je bent flexibel ingesteld en vind het niet erg je af en toe te verplaatsen
- Je bent nauwkeurig en kan zowel zelfstandig als in team werken
- Heb je een basis autocad? Dan is dat een pluspunt geen vereiste
De arbeidsvoorwaarden
- Mooie verloning (tussen €2500 en €2800 bruto)
- Netto dagvergoeding
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Bedrijfswagen is een mogelijkheid
- 12 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen (collectief verlof)
- Glijdende uren
- Je komt terecht in een gezond en welbekend bedrijf
- Ruimte voor autonomie en persoonlijke groei
- Sociale evenementen (nieuwjaarsreceptie, gezinsfeest, …)
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als Administratief medewerker? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Maïté Oosterlinck van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.47. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI