Over de organisatie
Je komt terecht binnen een sterk en snelgroeiend familiebedrijf dat de wereldmarktleider is binnen textiel. Binnen het bedrijf krijg je alle kansen om jezelf te ontplooien. Hun mensen zijn hun belangrijkste troef en hierdoor zorgen ze voor een goede work-life balance.
Jouw nieuwe functie
Als aankoop- en sales support medewerker ben je verantwoordelijk voor het verwerken van bestellingen, het opvolgen van leveringen en het onderhouden van contacten met leveranciers en klanten. Je ondersteunt het salesteam administratief, beheert productinformatie en zorgt voor een vlotte communicatie tussen interne afdelingen. Daarnaast analyseer je aankoopdata, bewaak je deadlines en draag je bij aan een efficiënte orderflow en klanttevredenheid.
Wat verwachten we van jou?
- Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
- Eerste ervaring in een gelijkaardige rol
- Vlotte kennis van NL-EN-FR, Duits is een pluspunt
- Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel)
- Bij voorkeur eerste ervaring met SAP
- Cijfermatig aangelegd, punctueel, met oog voor detail
- Je kan zelfstandig maar ook in een team werken
Wat krijg je hiervoor terug?
- Aantrekkelijke verloning tussen € 2600 en € 3500
- Maaltijdcheques van € 8
- Hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- 13e maand
- Flexibel uurrooster en mogelijkheid tot thuiswerk
- Cafetariaplan vanaf 6 maand vast in dienst
- 10 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job als administratief sales supportmedewerker? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI