Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

Facturatie I Planning I Admin I ERP I Nederlands I Frans I Antwerpen

Over de organisatie

Je komt terecht bij een toonaangevende speler in de distributie van medische en technische apparatuur.

Het bedrijf ondersteunt zorgprofessionals en instellingen met hoogwaardige producten en een sterke servicegerichte aanpak.
Binnen deze organisatie staat klanttevredenheid centraal, en wordt er nauw samengewerkt tussen verschillende afdelingen om een vlotte en correcte dienstverlening te garanderen.
Innovatie, betrouwbaarheid en kwaliteit vormen de kern van hun dagelijkse werking.

Jouw nieuwe functie

In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten in hun servicevragen. Je zorgt voor het vernieuwen en aanpassen van bestaande contracten, waarbij je nauwkeurig te werk gaat.

Daarnaast stel je facturen en creditnota’s op en plan je onderhoudsafspraken in bij klanten.
Je volgt alles zorgvuldig op via CRM-systemen en zorgt voor een duidelijke rapportering.

Jouw taken op een rij:
  • Beantwoorden van klantenvragen over servicecontracten
  • Updaten en aanpassen van bestaande contracten
  • Opstellen van facturen en creditnota’s
  • Inplannen van onderhoudsbezoeken
  • Nauwkeurige opvolging en rapportering via CRM

Jouw profiel

  • Je hebt een technische affiniteit en sterke administratieve vaardigheden
  • Ervaring met lastenboeken (must)
  • Je communiceert vlot in het Nederlands én Frans; Engels is een plus
  • Je werkt gestructureerd, zelfstandig en klantgericht
  • Je hebt ervaring met ERP- en CRM-systemen
  • Je voelt je thuis in een servicegerichte omgeving
  • Ervaring in de medische sector of met technische servicecontracten? Dat is mooi meegenomen!

De arbeidsvoorwaarden

  • Een dynamische functie in een groeiende organisatie binnen de medische sector.
  • Autonomie en ruimte voor initiatief in je klantenaanpak.
  • Een competitief salaris met extralegale voordelen.
  • Een team waar samenwerken, klantentevredenheid en innovatie centraal staan.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Healthcare & Medical
Lieu
Aartselaar
Spécialité
Logistics
Salaire
Loon volgens barema
Réf. :
1110008

Contacter un consultant

Contactez Audrey Melis, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 032027976

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Administratief baliemedewerker Aartselaar

    Aartselaar | Administratie | Sterk groeiende KMO | Automotive | Glijdende werkuren | 1109437
    Aartselaar€2800-€3200 bruto met extralegale voordelen
  • Administratief Bediende | Planning NL/FR

    Kontich | Administratie & Planning | NL & FR | 32 verlofdagen | 1109444
    Kontich2800 - 3000 euro bruto/maand
  • Administratief bediende met oog voor detail NL/FR/EN

    Berchem | Administratie, dossierbeheer, stuk klantencontact | Goede kennis Engels en basis Frans | FT of 80%
    Berchem (Antwerp)€2500 - €3000 bruto + extralegale voordelen
  • Allround Administratief Medewerker

    Strombeek-Bever | Junior Allround Administratief Bediende| NL + FR | 12 ADV dagen
    Strombeek-BeverMax 2700 euro BRUTO