Administratieve assistant retail

Administratieve assistant retail

Jouw nieuwe functie
Als retail assistant bied jij administratieve en klantgerichte ondersteuning aan de directie en het team van consultants. Jij bent hierbij het eerste aanspreekpunt voor klanten bij vragen of problemen en tracht zoveel mogelijk informatie te geven over de panden die verkocht of verhuurd zullen worden. Bij moeilijke vragen kan je uiteraard steeds de desbetreffende consultant inschakelen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en verspreiden van de brochures van de panden. Dit is een wekelijkse taak waar jij voor zal instaan en er voor zorgt dat deze terecht komen bij de juiste klanten en prospecten. Tot slot sta je in voor de administratieve ondersteuning van het salesteam: rapportage van meetings, opstellen powerpoints en uitsturen van mailings.


Jouw profiel
Als retail assistant omschrijf je jezelf als een dynamisch persoon die houdt van een afwisselende job met de nodige drive. Je bent stressbestendig, kan nauwkeurig werken en houdt van een professionele werkomgeving. Je vindt het leuk om administratieve taken te combineren met klantencontact. Verder heb je naast het Nederlands een goede kennis van het Frans en Engels. Tot slot werk je vlot met alle Office pakketten. Ook pas afgestudeerden worden aangemoedigd om te solliciteren.

Jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een toonaangevend vastgoed specialist op het Antwerpse Zuid. Een dynamische en trendy werkomgeving waar je als medewerker alle ruimte krijgt om te groeien.


Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht bij een trendy vastgoed specialist waar een mooie werkethiek binnen een dynamische werkomgeving centraal staan. Je wordt opgeleid door een ervaren medewerker die jou alle kneepjes van het vak zal leren. Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met maaltijdcheques en22 vakantiedagen. Bij een vaste indienstname kan je ook rekenen op een groeps -en hospitalisatieverzekering. Daarnaast krijg je als medewerker alle kansen om jezelf te ontplooien en zijn er zowel horizontale als verticale doorgroei mogelijkheden. Dit bedrijf is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.


Solliciteer direct op deze vacature
Voel je je geprikkeld om in deze snel groeiende en trendy onderneming op het Antwerpse Zuid aan de slag te gaan als retail assistant? Upload dan snel je cv online door te klikken op de solliciteerknop of neem contact op met de consultant Hanna.hens@hays.com op het nummer 03 202.79.89.

#1096813
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
Contracting / Freelance
Secteur
Other
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
2200-2600
Réf. :
1096813

Contacter un consultant

Contactez Hanna Hens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027989

Emplois similaires à Administratieve assistant retail

  • Administratief-commercieel medewerker

    Haven | Administratief-commercieel medewerker | Familiaal havenbedrijf | NL-EN | Voltijds | 1096916
    Antwerpen€2000-€3000 met extralegale voordelen
  • OPERATIONS ADMINISTRATOR

    Regio Antwerpen | Operations administrator | Grote speler in leasingwereld | NL – EN | Fulltime | 1095967
    Antwerpen2000 - 3500
  • COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE (FT OF 4/5)

    Wilrijk | Administratie en klantencontact | Talenkennis | Vast contract
    Wilrijk2400 - 3000 euro bruto + voordelen
  • COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF BINNENDIENST MEDEWERKER NL/FR

    Aartselaar | Klantencontact en orderverwerking a-z | Technische speler | NL-FR-EN | Fulltime
    Aartselaar2800-4000 bruto (afhankelijk van ervaring) + voordelen
  • COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

    Lier | Verkoopsadministratie | Klantenbeheer | 28 vakantiedagen | 1089981
    LierAantrekkelijk salaris & 28 vakantiedagen