ALLROUND ADMINISTRATIE/CUSTOMER SERVICE

Herentals | Customer Service | Administratie | Inside sales | NL/EN/FR | Bouwsector | Voltijds | 1103436
Over jouw nieuwe werkgever
Onze klant is een nichespeler actief in de bouwsector die tevens tot een grote internationale groep behoort. Zij beheren grote en kleine projecten over heel het land. Je komt terecht in een professioneel, tof team waar iedereen open communiceert en krijgt de ruimte om verantwoordelijkheid op te nemen en enorm veel bij te leren. Bovendien worden er ook weekendjes weg georganiseerd, zijn er zomer BBQ’s en nog veel meer!

Jouw takenpakket
In deze uitdagende functie sta je in voor volgende taken:
  • Je staat in voor de orderopvolging in SAP en houdt je klanten zowel telefonisch als via e-mail op de hoogte
  • Je staat in contact met hun hoofdkantoor in Duitsland voor vragen i.v.m. voorraden, leveringstermijnen etc.
  • Je staat in contact met hun logistieke partner en houdt je klanten op de hoogte bij eventuele wijzigingen
  • Je maakt de forecast op, beheert prijsafspraken en houdt kortingspercentages bij
  • Je stelt prijslijsten op en beheert hun nieuw online platform
  • Je rapporteert alles aan de manager

Jouw profiel
  • Bachelor denkniveau
  • Eerste ervaring binnen administratie, customer service is een must
  • Je kan je naast het Nederlands ook goed behelpen in het Engels & het Frans
  • Je hebt een goede basiskennis van MS Office + kennis SAP is een pluspunt
  • Je werkt graag in een technische omgeving
  • Je bent flexibel en gaat klantgericht te werk
  • Je hebt een proactieve houding en bent vooral gemotiveerd

De arbeidsvoorwaarden
  • €2700 – €3500 bruto + tal van voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering
  • Toffe collega’s, familiale werksfeer, KMO mentaliteit
  • Voltijdse tewerkstelling
  • Nodige opleiding en ondersteuning wordt voorzien
  • 32 vakantiedagen, volgen grotendeels het bouwverlof (juli, kerstvakantie)
Solliciteer meteen
Is deze job jou op het lijf geschreven? Stel vandaag nog jouw kandidatuur online of via phoenix.dejonghe@hays.com


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Construction
Lieu
Herentals
Spécialité
Office Administration
Salaire
€2700 – €3500 bruto + voordelen
Réf. :
1103436

Contacter un consultant

Contactez Phoenix De Jonghe, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Herentals
Hays Herentals, Atealaan 34A

Téléphone: 014 48 03 67

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à ALLROUND ADMINISTRATIE/CUSTOMER SERVICE

  • Customer Service Representative

    Leuven | Customer Service Representative |Nederlands – Engels | technologische sector | Interim optie vast
    HeverleeTot 3000 euro bruto + extralegale voordelen
  • Service Coördinator

    Regio Wijnegem I Service coördinator I Mooi aanbod binnen een aangename werkomgeving I Transport I 110159
    2110 Wijnegem€2800 - €3500 + extra legale voordelen
  • Customer Service Officer

    Antwerpen (Haven) | Customer Service/Expeditie | Logistics | Office with a view | 1103018
    AntwerpenCompetitieve verloning met extralegale voordelen
  • Customer Service

    Wijnegem | Sales Support | Distributiesector | NL-FR | Fulltime | 6 ADV dagen | 1103474
    Wijnegem€2500 - €3200
  • Klantenadviseur

    Brecht of Ekeren | Automotive | Mooie verloning | Sterke speler | 12 ADV-dagen | 1101062
    Brecht€2500-€3500 bruto met extralegale voordelen